וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אמדורסקי רותח

גיל משעלי

27.11.2008 / 13:13

כנראה שגם חולצות עם ההדפס שלו ושיפוט בתכנית ריאליטי לא גרמו לאדון להבין שהוא סלב. אתמול הוא שוב ניסה לחנך צלמת בארוע ציבורי

מערכת וואלה!

(צילום: זוהר ראובני | עריכה: אייר ענבר)

צלם מערכת וואלה! תפס את חילופי הדברים בין אמדורסקי לצלמת, וניסה לתעד את התקרית במגבלות המקום ומבלי למשוך תשומת לב יתרה.

________________________________________

אסף אמדורסקי, מוזיקאי עם סופר סטייל (אם נשים בצד את השלב הזה בו כיהן כשופט בגריז), עשה לעצמו שם כאחד שמרבה להתעמת עם צלמי פפראצי ועם גופים תקשורתיים שמעזים לסקר אותו במדור הרכילות. אתמול אמדורסקי המשיך בהרגל הזה במסגרת ארוע האופנה של uga בדיזינגוף. בארוע הופיעה להקתה של דנה פרימן, כתבת האופנה של וואלה!, וצמודתו המוכחשת של אסף בחודשים האחרונים. אמדורסקי הגיע לארוע יחד עם בתו מילה.

לאחר מספר דקות, ניגשה לכיוון אסף, שעמד עם בתו, ענת מוסברג, צלמת האתר ווינט. מוסברג צילמה את אסף לצד מילה ודנה, דבר שגרם לו להתרגז מאד. בתגובה לצילומים הוא הלך לכיוון הצלמת והחל לצעוק עליה. מוסברג הסבירה לו שמדובר בשטח ציבורי, אבל אסף הטיח בה בצעקות שלא מדובר בשטח ציבורי, שהיא לא יכולה לצלם אותו ועליה לבקש רשות, כי לטענתו הוא נמצא כרגע בבעיות הקשורות לגירושים. לאחר כמה חילופי דברים קולניים אסף הלך מהמקום עם בתו, וגם הצלמת חשה ברע ועזבה את הארוע. דנה פרימן מצדה זזה הצידה באותם רגעים ונראתה מזילה דמעות בשעה שהצלמים מתקתקים לכיוונה פלאשים.

- שגית מיכאלי בשם אמדורסקי בתגובה: "ההתעסקות בחייו הפרטיים של אסף אמדורסקי , לא נוגעים אליי ולא לאף אחד אחר".

- תגובת ענת מוסברג: "א.הוא בא לאירוע ציבורי, אם יש בעיה הוא יכול לבוא ולדבר, אני בן אדם שמקשיב. ב. כל הסצנות והצעקות האלה היו מיותרות. אף סלב לא דיבר אליי ככה או התנהג ככה. מי שמכיר אותי יודע שאם מדברים איתי אני מקשיבה. ג.אני מבינה שיש בעיה כרגע עם הקטע של הגירושים, אבל הוא היה יכול לבוא ולא לעשות סצנות ולבוא ולדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully