וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בובליל מתפשר

גיל משעלי

22.10.2008 / 22:37

האיש שדובר שפה שמובנת רק לו ולבתו נתבע ע"י פועל שהעסיק. במקום משפט הושגה פשרה בזכות מיקו, האקס של ליה מהישרדות. וואלה! סלבס מנדרג'ת

יוסי בובליל, האיש המבוגר והלא אחראי בבית האח הגדול, ישלם 6,200 שקלים לעובד שהעסיק בבניין במסגרת עבודתו כקבלן. לפני מספר חודשים הגיש הפועל, מוחמד חליל, תביעה על סך 44 אלף שקלים נגד יוסי בובליל, בטענה שזה לא שילם לו נסיעות, לא איפשר לו לצאת לחופשות, החסיר ממנו דמי הבראה ופיטר אותו בלי מתן פיצויים. במשפט שהתנהל בין השניים, הוחלט כי בובליל לא צריך לשלם דבר, אולם עורך דינו של חליל הגיש ערעור שהתקבל.

בית הדין לעבודה היה אמור לדון מחר (חמישי) בערעור, אולם הבוקר הושג הסכם פשרה בין עורך דינו של חליל לבין מיקו גיל, הגרוש של ליה מהישרדות, וחבר טוב של בובליל מאשקלון. לפי הסכם הפשרה בובליל ישלם לחליל 6,200 שקלים, מתוכם 1,200 יוקצו לתשלום לעו"ד ו-5,000 השקלים הנוספים יהוו פיצוי.

מיקו גיל אמר הערב לוואלה! סלבס: "בובליל אדם מקסים וחבר מקסים ויוצא לנו לעבוד הרבה ביחד. הייתה תביעת סרק והאמת שלא מגיע לעובד שום דבר. הכסף ישולם מבלי להודות בעניין".

זחאלקה רסמי, עורך דינו של מוחמד חליל, אמר: "התיק הסתיים בהתאם לפשרה שהוצעה אז בישיבה קודמת ע"י בית הדין. חבל שהעובד מקבל את הזכויות החוקיות שלו באיחור כה רב".

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים בשביל יוסי בובליל ששני הצדדים הגיעו לפשרה".

וואלה! סלבס היתה משקיעה את 993,800 השקלים שנותרו בפאקטים ולחם חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully