וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה וגאי מטנפים

שירות וואלה! סלבס

16.10.2008 / 8:44

יום אחרי שהוציאו הודעה רשמית על גירושים, כל החרא מתחיל לצוף. מי כלבה מדוכאת? מי מזלזל בקבלה? ומי לא מתכוון לקחת אגורה ממי?

וידאו: רויטרס
עריכה: ענת ברק

מדונה וגאי ריצ'י סגרו את הבאסטה, אבל זה לא אומר שלנו אסור ליהנות מהשאריות, שזו שעתן היפה ביותר. הסאן, שחשף אתמול את גירושי הזוג, חושף היום את מה שמתרחש מאחורי הקלעים. לפי העיתון, הזמרת סיפרה לחבריה כי החליטה לפרק את הקשר מהסיבות הבאות: גאי סירב להוציא פני מ-30 מיליון הפאונד שיש בבעלותו על מנת לממן את אורח חייהם, אבל נהנה מנדיבותה של אשתו. הוא התעלם מבקשתה לבלות יותר זמן בניו יורק וזלזל באהבתה לתורת הקבלה. הוא נכשל במתן תמיכה נפשית בשעה שהיא התעניינה באימוץ ילדים והתלונן על כך שהיא נשארת במרכז העניינים בזמן שהקריירה שלו נעלמה. בנוסף, מדונה רתחה אחרי שגאי רכש פאב לונדוני איתה ועם חברים, ואמר לאנשים שהפאב הזה חשוב לו יותר מהמשפחה. לשניים יש בן משותף – רוקו, וכן את בנם המאומץ דיויד בנדה. מדונה היא גם אמא של לורדס בת ה-12.

גאי לא נשאר חייב: הוא מכנה את אשתו "חולת שליטה עם אובססיה לדת מוזרה". "השנאה הגוברת שלו כלפי ההתעסקות שלה בקבלה היא אחת הסיבות העיקריות לפרידה הזו", אמר מקורב לריצ'י. "הוא לא מאמין שהקבלה היא דת כמו הנצרות, הוא חושב שמדובר בשטויות שהלהיבו את מדונה, שמאמינה שקבלה היא פתרון לבעיות בעולם". הדיילי מירור מצטט את ריצ'י, שטוען כי "מדונה איבדה את חוש ההומור שלה ברגע שהיא חשה כאילו היא במשימה להציל את העולם". לדבריו, "היא אובססיבית לגבי התדמית שלה, כל הזמן צריכה שיסתכלו עליה כעל איזה סוג של מגדת עתידות של העולם. זה מטופש, היא כוכבת פופ, והיועצים הרוחניים שמקיפים אותה הפכו את הזוגיות לבלתי אפשרית עבורנו".

לא ברור מי מהשניים יגדל את הילדים מעכשיו, אבל ריצ'י כבר הודיע שלמרות שלאשתו יש 300 מיליון פאונד בבנק, הוא לא מתכוון לקחת ממנה אגורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully