וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון סטון ווירדו

שירות וואלה! סלבס

1.10.2008 / 11:21

אחרי שהפסידה את המשמורת על בנה המאומץ לגרוש שלה, המידע המביך מבית המשפט מתחיל לצוף. נסו להבין איך זריקת בוטוקס לכף רגל של ילד בן 8 הכריעה את הכף. תרתי משמע, ברור

שרון סטון, האשה שלימדה את וואלה! סלבס שתחתונים זה רק המלצה, איבדה את זה לגמרי. בחודשים האחרונים מתנהל משפט קשה בינה לבין גרושה פיל ברונשטיין בעניין המשמורת על בנם המאומץ בן ה-8 רואן ג'וזף. שופט בית המשפט העליון בסן פרנסיסקו אמר במהלך דין המשמורת "סטון מגיבה בחוסר פרופורציה לכל עניין רפואי שנוגע לרואן". עוד אמר השופט, כי סטון חשדה שלבנה יש בעיה בעמוד השדרה, למרות שאף רופא לא אישר את העניין. "מקרה נוסף שמבהיר הגזמה", אמר השופט, "קרה כשסטון המליצה שרואן יקבל זריקות בוטוקס לכף רגלו, כדי להתמודד עם בעיית ריח רע שיש לו בכפות הרגליים". השופט ציין כי לברונשטיין יש גישה יותר "הגיונית ושפויה" למצוקות של בנו – "הוא וידא שרואן גורב גרביים ומשתמש בדאודורנט לרגליים, ונמנע מכל אקט פולשני כלפי הילד". השופט אף ציין כי "לא ברור איך סטון מגבילה את הקריירה שלה כדי להתפנות לרואן. לצערי, הבעיה שנגרמת כתוצאה מתגובותיה המוגזמות מזיקה לילד מאד".

נכון לעכשיו, ברונשטיין קיבל משמרות מלאה על רואן, בעוד שלסטון ניתנה הרשות לבקר את בנה סוף שבוע אחד בחודש, ובמהלך חג המולד.

סטון וברונשטיין נישאו ב-1998 והתגרשו 2003. לסטון שלושה ילדים מאומצים – קווין קלי, ליירד ורואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully