וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי ויינהאוס נחשפת

שירות וואלה! סלבס

1.9.2008 / 8:46

פרטים חדשים על שתי מנות היתר של הזמרת צפו אמש. בזמן שאביה של איימי אומר שהיא סבלה מאלרגיה, הרופאים גילו נזק מוחי ופיצול אישיות. הפתעה?

איימי ויינהאוס, ללא ספק האשה המוכשרת והאומללה בעולם, כבר נתנה למעריציה שני מקרים משמעותיים של לקיחת מנות יתר – האחד באוגוסט 2007, והשני רק לפני חודש. אתמול פורסם בבריטניה, שבשני המקרים הללו ויינהאוס סבלה מעוויות "שנראו כאילו היא מהסרט מגרש השדים". בנוסף פרסמו חברים קרובים של ויינהאוס, כי עקב השימוש המסיבי שלה בסמים, גופה היה שביר מאד, והרופאים אסרו עליה לעשות פעילות גופנית, מחשש שהעצמות שלה ישברו במהלכו.

חבר טוב של איימי אמר שלדברי הרופאים, מנת היתר הבאה עלולה להרוג את הזמרת. לדברי חבריה, מנת היתר הראשונה באוגוסט נבעה מערבוב של קוקאין, הרואין, אקסטזי, קטאמין וקראק. לאחר הארוע הציעו לה לפגוש פסיכיאטר, משום שהיא פיתחה תסמינים של פיצול אישיות. מנת היתר השניה ביולי השנה התרחשה בעקבות "שאיפת חשיש בכמויות בלתי אנושיות" לדברי חבריה, שהשאירה אותה בתוך בריכת הקיא של עצמה ובסשן הזיות ממושך. בארוע הזה אביה של איימי דאג להרגיע את העולם והוציא הודעה רשמית לפיה איימי קרסה בגלל תגובה אלרגית לתרופות. פחחח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully