וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראנג'לינה נעלבים

שירות וואלה! סלבס

20.8.2008 / 9:09

למה רוזאן בר בחרה לגדף את אנג'לינה ג'ולי בבלוג שלה, למה אביה של אנג'י קרא לה "חולת נפש פסיכופטית" ואיך זה קשור לברק אובמה? וואלה! סלבס עם התשובות

ג'ון ווייט, האיש שמנסה בכל כוחו להשלים עם בתו אנג'לינה, עושה צעד נוסף ומנסה לעמוד לצדה בפיצוץ שארע בינה לבין הכוכבת התפוחה מלפני שני עשורים - רוזאן בר. הכל התחיל כשרוזאן, תומכת נלהבת של ברק אובמה, כתבה בבלוג הפופולרי שלה מה היא חושבת על הזוג ג'ולי ופיט, שטרם החליטו למי להצביע לנשיאות ארה"ב: "הגברת ג'ולי טוענת שהיא מחבבת גם את המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין ולא החליטה למי להצביע, הא? את לא אמורה להיות טיפה נאורה, או שאת באמת לא יודעת שכל ילד אפריקאי שאת מחבקת בתמונות, אחרי שהוריו סבלו ונרצחו, הגיע למצב הזה בגלל המפלגה הרפובליקנית וההשקפה הכלכלית שלה מאז שלטון רייגן?". בנוסף, בר ביקרה את הבראנג'לינה על שתרמו רק "חלק פצפון" מההון האישי שלהם למטרות צדקה, ועל כך שהם "לא באמת שמים זין על מצב האנושות".

אחרי פרסום הדברים נזעק אביה של אנג'לינה ג'ון ווייט ואמר: "אי אפשר להיות מופתעים מהרשעות שיוצאת מפיה של מי שטענה שהוריה התעללו בה בילדותה (ההורים הכחישו את הדברים וטענו שבתם שקרנית פתולוגית)... "הצורה שבה רוזאן עשתה צחוק מההמנון הלאומי ב-1990 מלמדת אותנו מי היא ומה היא מסוגלת לעשות ולהגיד. הנאמנות שלי למקיין מתחזקת ככל שרוזאן בר מנסה לערער את התמיכה בו. אני יכול רק להתפלל שאנשים טובים מבחינים בזה שהיא חולת נפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully