וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה בקהאם ניצלת

שירות וואלה! סלבס

9.7.2008 / 10:57

שימו לב לפוש ספייס האומללה, שגם בשעה שציפור נכנסת למנוע של המטוס בו היא טסה עם ילדיה, היא מוצאת זמן להחליף בגדים ולעלות על עקבים

ויקטוריה בקהאם, זמרת בכאילו ואייקון אופנה בעובי של קיסם, טסה עם שני ילדיה רומיאו וקרוז מלוס אנג'לס ללונדון, ונאלצה להתמודד עם סיטואציה מלחיצה במיוחד בדרכה המעוותת במיוחד. במהלך הטיסה נכנסו למנוע המטוס ציפורים, מה שגרם לבהלה קשה בקרב הנוסעים, שהתחילו לצרוח, בזמן שהטייס מנסה להנחית את המטוס נחיתת אונס. כוחות של מכבי אש הוזעקו לקרקע וגם כוחות הצלה שימתינו למטוס, בתנאי שיהיה מה להציל.

רק בשלב הזה ויקטוריה הבינה את מזלה הרע – היא הבחינה שהיא לובשת פיג'מה שחילקה לה חברת התעופה, ואין עליה אפילו גרם של איפור. פוש ספייס לא המתינה, קמה על רגליה, ושלפה נעלי עקב ואודם. נוסעי המטוס, שהצליח לנחות, ברחו ממנו, בזמן שהבקהאמית נשארת במושב שלה כדי להשלים את מלאכת האיפור. כעבור כמה דקות ויקטוריה, הילדים ושומר הראש שהתלווה אליהם, הוכנסו לחדר צדדי בטרמינל. אחד הנוסעים במטוס סיפר לסאן מגזין: "בזמן שכולם צרחו ובכו ויקטוריה, שלבשה פיג'מה והיתה לא מאופרת, נראתה מאד רגועה, ואפילו מצאה זמן לנחם את בנה רומיאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully