וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הפריזורות של נינט

5.7.2008 / 1:04

היום

אורך ביניים מבאס, בשילוב משקפיים שנויים במחלוקת (וואלה! סלבס דווקא ממש בעד) ולוק של - זרקתי על עצמי את הטישרט של המוסכניק שלי ובאתי. אבל בכל זאת - עדיין יפה.

קצת קודם

בטי בופ לוק או מרסל טייב לוק - תלוי את מי שואלים (יודה מעדיף לחשוב שזה בטי בופ). וואלה! סלבס תמיד מעדיפה פרא טבעי על פני חומרי סיכה ושמנים שמדביקים את הקרקפת למוח.

הטעות

מתברר שיש טרולים גם במציאות. מילא הקרחת, אבל הסגול? מה נהיה - התפרעת, אז אמרת לעצמך שתעשי את זה עד הסוף? לאף אחד בעולם לא יפה שיער סגול, רק לדמויות אנימציה - רשמי זאת לפניך.

הכיסוח

וואלה! סלבס שבעה מהדיבורים על הקרחת וגם על הסרט ג'י.איי.ג'יין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אסופית

נקיה וטבעית. סוף סוף נזכרים שיש לך נמשים, וגומות, ובכלל - שאת יפה גם בלי איפור.

פעם

אחרי התוספות האלימות שהדביקו לה, לא היתה ברירה אלא לכסח את מרבית האורך ולפתוח סאגה חדשה - הקארנינה.

החלקה יפנית

מבחינת וואלה! סלבס זו היתה הטעות האמיתית (ולא הקרחת), כי תוספות שיער, איך לומר, זה לא ממש סממן לאיכות וטעם טוב. וגם למה שנלך עם שיער של אחרים, איכסה.

פוני קטן

איזו חמודה נינט היתה עם פוני, איזה חמוד היה הפונינט לפני שהוא נגזר על מצחה של כל פרחה ארצישראלית שצובעת לשחור כדי להיות כמו המאמי. כמה חבל.

איי לאב רוקנ'רול

וכאן, ללא שום ספק, יש את הנינט האולטימטיבית, בלי החלקות אלימות, עם צבע קצת יותר טבעי ועם וייב שאינו קשור למאמי בשום אופן. מומלץ לעשות קאמבק.

האבטיפוס

זו אמנם לא תחילתה של הנינה, אבל זו תמונה עם זכר לגבות האומללות שטרם הצמיחו אותן, לבשר בלחיים ולתלתלים שחורים שמ-2004 לא ראינו אותם, אפילו לא פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully