וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד: היפות והחיות

21.6.2008 / 0:31

שני פרידן ואביב גפן

במשך שנים האדון גפן, מוזיקאי מחונן אך נמוך קומה ורזה באופן בלתי חינני בעליל, מקפיד לצאת רק עם נשים שגבוהות ממנו בשני ראשים ואוחזות בשיער בהיר ומשקל נמוך במיוחד. עם זאת שאיתו בתמונה הוא גם עשה ילד. כמו שהבעל של וואלה! סלבס תמיד אומר לה: עם הלוק שלי והכישרון שלך...

אסתי גינזבורג וציון ברוך

אסתי היא לא המגה-כוסית הראשונה וכנראה שגם לא האחרונה, שנכנסה לחייו של המצחיקן הקטנטן וגרמה להרבה גבות להתרומם ולהרבה טוקבקיסטים לתהות: "מה היא מוצאת בו?". ובכן, מה שיש בציון, מעבר לקסם אישי רב וכמויות כריזמה, זה משהו שרק מי שמכירה אותו מקרוב יודעת.

מורן גרוס וגילי כהן

וואלה! סלבס יודעת שגילי הוא מוח עסקי גאוני ויחצ"ן צמרת, היא גם יודעת שהוא לא מלך היופי, אם מדברים בעדינות, והיא גם הבחינה שמורן גרוס, גם עם ההריון, היא יפיפיה ברמות. אז איך פותרים את המשוואה הזו? מניחים שהאהבה עיוורת, או איזו קלישאה אחרת.

שלום אסייג וקרן שמילוביץ

כן, מתברר שאשכרה יש בחורות שבאמת מחפשות רק חוש הומור. ואולי גם גובה. והכנסה יפה מקריירת סטנד אפ מכובדת. אבל אולי הדוגמנית שבתמונה ממש אוהבת קוסקוס ואולי היא פשוט רואה משהו שוואלה! סלבס לא תצליח לראות, גם אם ישלמו לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שחר רוזנצווייג וניר פרידמן

שלא תבינו לא נכון, וואלה! סלבס מחבבת את האדון פרידמן כבר שנים, וממש שמחה כשהוא קיצץ את מושבת הכינים הדביקה שעיטרה את ראשו, אבל עדיין, חייבים להודות - החברה שלו, שחר (טופי והגורליה), היא פצצה, ועוד אינטיליגנטית. סליחה ניר, אתה שווה, אבל היא הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully