וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד: עסיסיות ולוהטות

13.6.2008 / 0:13

קרן פלס

המלכה החדשה והבלתי מעורערת של הנשים שלובשות חזיה ובאמת צריכות אותה. קרן מתהדרת בסקס אפיל של סטייק, בניגוד לסקס אפילו של דג או ירק, שהרוב מתהדרות בו. אפילו שנפלה בפח ופצחה גם היא בדיאטה, מדובר באשה הכי אשה שיש היום בביצה.

יעל בר זוהר

אז נכון ש"חשופים"התחילה להצטלם יומיים אחרי הלידה של יעלי, ונכון שלא כולן חייבות להיות גלית גוטמן ולחזור תוך יומיים לעור ולעצמות שלהן, אבל חייבים להודות, מאז שהיינו בטוחים שיב"ז שמה את הציצים שלה להקטנה על שולחן הפלסטיקאי, הם חזרו להיות כמו פעם, בפרסומת הראשונה של פלפל, וטוב שכך.

עדי הימלבלוי

אם כבר דיברנו על פלפל אצל יב"ז, אז הנה עוד פרזנטורית שלא מביישת את אגן הים התיכון. נכון, יש לה תקופות מצומצמות יותר, אבל וואלה! סלבס תמיד מעדיפה אותה בגרסה המקורית והחמה, שנראית הרבה יותר טוב מכל קולגה בדמות גפרור (ליטל רוזנצוייג, זה לא אישי). אז עדי, תאכלי משהו, כי זה משהו.

מרינה מקסימיליאן בלומין

מרינה היא מסוג הנשים שגם בחורות רזות שונאות - היא פשוט כל כך שלמה עם הגוף שלה, עד כדי כך שגם מישהי שאוחזת ב-90,60,90 תקנא בה. אממה, גם וואלה! סלבס קנתה את הסיפור הזה של "טוב לי עם עצמי" עד שהיא ראתה שגם הבלומין מבקרת במכון הכושר ואוכלת פחות. זה מאד חבל, ובדיוק בגלל זה היא תסתפק במקום הרביעי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נינט טייב

אצל נינט זה יותר מורכב, כי ראינו את ה"לפני" ואת ה"אחרי" ומה שקורה עכשיו זה איפשהו בין לבין, היא לא החיילת מכוכב נולד 1 ב-2003, אבל היא גם לא הזמרת הדקיקה וההורסת שעלתה לדואט עם ג'קו בגמר של כוכב נולד 4. נינה תסתפק במקום החמישי כי וואלה! סלבס לא סומכת עליה שהיא לא תרזה שוב ותראה כמו הגרסה המכווצת והמכובסת של עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully