וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הסלב הכי חלבי?

9.6.2008 / 0:00

עינת ארליך

בותר מי שהגיחה לתודעה בערוץ הילדים, המשיכה משם לתכניות שישי אחה"צ ולייט נייטס כאילו נשכניות, הביאה לעולם ילדים, אוחזת בנישואים יציבים, ועכשיו יש לה משבצת ברוקדים עם כוכבים, עינתי חייבת, פשוט חייבת קצת דרמה בחיים. אולי אפילו תפקיד הביץ' בדרמה היומית הבאה של יס יסדר לה את התדמית.

אסי כהן

אז כן, הוא ללא ספק ההפתעה הכי טובה של ארץ נהדרת, וכן, גם בתור המוסכניק שעשה את זה לדנה מודן ב"אהבה זה כואב" הוא היה הורס, וכן, הוא אחד הבחורים הכי שווים בישראל. אבל אסי, באמאש'ך, אשה, ילדה ועוד ילד בדרך?? מה עם איזה משהו בסטייל של קיציס ומורנו? מה רע? אם אתם חושבים שוואלה! סלבס מתה מקנאה ופשוט רוצה להיות אשתו של אסי, ובכן, אתם צודקים.

יעל גולדמן

עם כל הכבוד לאורי פפר, ולוואלה! סלבס יש הרבה כבוד לגברים שמסתובבות עליהם אגדות בנושא ספציפי מאד, יעלי ממש חייבת לסדר לעצמה איזה ג'וב פרונטלי שלא כולל חיוכים למצלמה ולשבור לאלתר את תדמית המתוקה. הרי אפילו כשהיא היתה אצל אלפרון ב"פעם בחיים" היא הוציאה ממנו את הדבשיות. יאללה, תתחילי לעבוד על הכלבתיות.

אדיר מילר

כשכתוב לך על המצח "מיינסטרים", יש לך שתי אפשרויות: או להמשיך לכתוב קומדיות בנאליות כמו "רמזור", או להחליט שאתה מאמץ לעצמך את הניגוד הגמור שלך, ולא, זה לא ניר נירו לוי. קדימה אדיר, מספיק פוצי מוצי עם אמא שלך בכל הזדמנות, ויאללה, קצת מיסתורין, קצת שלדים בארון, זה לא הרג אף אחד. תשאל את עברי לידר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עלמה זק

אפילו שוואלה! סלבס תמיד שאפה להיות סוג של עלמה זק, (כי היא משהו!) ואפילו שהיא מוצאת את בן הזוג אלון נוימן גבר די הורס, היא ציפתה שמי שהיתה בטיפול עם רמי הויברגר תצליח להוציא יותר מקמפיין זוגי ומתקתק לגלידות עם לבבות - לא עדיף כבר להיות ג' יפית? נו, לפחות היא מעשנת מדי פעם, לראייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully