וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד: האחיות השוות

31.5.2008 / 0:01

שיר וטלי מורנו

פער גילאים: 9 שנים (טלי - 27, שיר - 18). לאחות הגדולה יש אמנם ג'וב נחשק בערוץ 10, קול רדיופוני, ספר שעושה לה יופי של בלונד, ואת אחד הבחורים הכי שווים במדינה (ע"ע אייל קיציס), אבל שיר, הו שיר, היא ממש ממש יפה, ויש לה שפתיים שאנג'לינה ג'ולי בוודאי מקנאה בהן.

ג'יימי-לין ובריטני ספירס

פער גילאים: 10 שנים (בריטני - 27, ג'יימי לין - 17) אי אפשר לקחת מבריטני את מה שהיא תרמה לעולם (מלכת הפופ זו מזמן לא מדונה), אבל בכל זאת, יש כאן אחות קטנה שנתנה לה פייט יפה מאד עם תקפיד ראשי ב"זואי 101" ואיך לא - הריון מנער כנסיה קטין ששם כל פפראצי של בריטני בלי תחתונים בכיס הקטן של ג'יימי לין.

נעמה ושרי גבעתי

פער גילאים: שנה (שרי - 25 פלוס, נעמה - 24 פלוס). אז נכון, שרי עושה את זה בחו"ל, במיוחד אם שואלים את קיילי מינוג, שהיתה צריכה להסתובב בגללה עם לב שבור אחרי שהיא גנבה את אוליביה מרטינז, ויש גם את הקליפ של אנריקה איגלסיאס שמראה כמה היא שווה, אבל בתכלס - לנעמה יש את גיא אריאלי, שיתחתן איתה עוד 5 ימים בדיוק. זה לוקח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ניקי ופריס הילטון

פער גילאים: 3 שנים (פריס - 27, ניקי - 24). טוב נו, שכאחותך היא מלכת הטראש את לא צריכה להיות עילוי בשביל להיות יותר שווה ממנה, אבל ניקי, ביגוד לאחותה, השכילה לעשות פחות רוח וצלצולים, וכמה שפחות לדבר, ככה לא ידעו אם היא ממש חכמה, או יותר מטומטמת אפילו מאחותה.

אשלי וג'סיקה סימפסון

פערי גילאים- 4 שנים (ג'סיקה - 28, אשלי- 24). ובכן, עם כמה שוואלה! סלבס אוהבת את ג'סיקה (והיא אוהבת מאד, כי על אנשים טיפשים אסור לכעוס), היא מוכרחה להודות שעם כל הכבוד לציצים של ג'סיקה, אחותה ההריונית, שהתחתנה עם פיט וונז בדיוק לפני שבוע, היא וואנאבי-רוקיסטית ממש מגניבה, בניגוד לאחותה, שאם יש משהו שהיא לא - זה מגניבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully