וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד: הסלבס מדליקים משואה

3.5.2008 / 0:08

יונה וששי

"אנחנו, יונה אליאן וששי קשת, מדליקים משואה זו לרגל 60 שנה למדינת ישראל ויותר מ-30 שנה לזוגיות שלנו. עברנו את "נורית", עברנו את צ'ומפי, עברנו זעזועים כמו הגירושים של אורנה ומשה וריטה ורמי - ועדיין - אנחנו כאן, כדי להגיד לבחורה שתפסה את החבר שלה בוגד בה אתמול, שיש תקווה למונוגמיה".

נינט טייב

"אני, נינט טייב, בת מרסל ויוסי טייב, מדליקה משואה זו לכבוד יצירה, עבודה קשה, שיעורי גיטרה, לחנים מקוריים ושיתופי פעולה עם אמנים גדולים, ויותר מכל - לתפארת מיליון וחצי שקלים ומיליון וחצי תמונות פפראצי של הפריזורה החדשה שלי, ולתפארת האמנות שלי".

עפר שכטר

"אני, עפר שכטר, אח של ההוא מ"רעש" שרוצה להיות גם הוא סלב, מדליק משואה זו לתפארת עשרות ואף מאות בחורות שהשליכו עצמן לרגליי למרות המאותגרות הניכרת שלי. גם הן בוודאי שמעו מה אומרים על גברים נמוכים. ולתפארת תכניות נוער מוגזמות שעוזרות לך להתמתג כסמל סקס".

רותם סלע

"אני, רותם סלע, תושבת קיסריה ומגה-טאלנט בהתהוות, מדליקה משואה זו לכבוד השילוב הנדיר שבין שדיים לוהטים לשכל שנון, בין טליה מטורפת לידע כללי, בין רגליים ארוכות ליכולת לחבר משפט הגיוני. ולתפארת קריאת ספרי מופת בזמן הפסקות איפור בצילומי קמפיין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אקי וסנדי

"אנחנו, אקי אבני וסנדי בר, גאים להדליק משואה זו לכבוד שנים של נסיון לעשות מבטא אמריקאי אמין באל.איי, לכבוד שנים של אודישנים, לכבוד מחבלים שגילמנו את גופותיהם, ולכבוד כל אותם זבי חוטם המטיסים את עצמם מהארץ "לעשות את זה בהוליווד" שניה אחרי שהם קיבלו תפקיד של חצי משפט. ולתפארת מדינת ישראל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully