וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקו שם

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

30.4.2008 / 12:47

הגענו לשלב ההימורים. מי הדוגמן הגברי שיראה הכי הולם מול בר רפאלי בקמפיין פוקס. עם מי ניתן לבנות מתח מיני אמין?

את מייקל לואיס בר רפאלי אוכלת בלי מלח. את המלייה שהוא מנסה לבנות בניו יורק היא כבר מסננת מזמן. יש להניח שגם בעלי "פקס" מבינים שמתח מיני אמין לא ייצא פה, כי אף קונה פוטנציאלי לא באמת ידמיין שלואיס מדגדג משהו לרפאלי.

רפאלי הרבה יותר מתוחכמת ומנוסה ממנו, ויש להניח שהוא יוציא ממנה חיוכי נימוסין. לא יותר. עבור אסתי גינצבורג, לואיס אולי סימל משהו בוגר ומנוסה ואפשר היה לדמיין שהביטחון העצמי שלו היה משופר ליד הבלונדינית החיישנית. אבל רפאלי צריכה מישהו שווה כוחות שבא מעולם דומה לשלה ויוכל לעניין אותה ולהיפך.

יון תומרקין מתוחכם מדי ולא סביר שיתלהב מבלונדינית מיינסטרימית כמו בר. אולי רק בשם הקוריוז. אושרי כהן לא דוגמן. נועם טור מבוגר מדי עבורה כך ניראה. מולי קרצ'יו תמים מדי, טל אלון ילד, דודי בלסר זה לא מרשרש כמו פעם, ויהודה לוי מדי נמוך ולא יעשה את זה לנינט.

מי נותר? שנייים: זוהר ליבה שנסגר עם ML ואין לו אפיל מספיק בינלאומי, ומכאן לא באמת ידגדג לבחורה מלוס אנג'לס ורן דנקר שחייב כבר מתישהו לצאת מגבולולת דיאדורה ולהגיע לקהל באריזה מרועננת וחמה יותר.



.

היחצנית של דיאדורה על הקו

הבעיה היא עם דנקר ורפאלי היא שיש איזו חברות בין האימהות, מה שקצת הורג את התשוקה. רפאלי מכריזה על דנקר כעל ידיד נורא טוב אבל מצד שני לא חיבים להאמין לה. בהחלט יתכן שהיה להם משהו קצר בעבר. דנקר לא מדי גבוה, ממש כמו ליאו, וההשתתפות שלו בסרט "חסר מנוחה" של עמוס גיתאי והזכייה שלו בפרס דב הזהב בפסטיבל ברלין כמו גם הזכייה בתואר "האיש היפה ביותר בפסטיבל", הופכים אותו למשהו אקזוטי שיכול לאיים על ליאונרדו די קפריו ואולי להאיץ את החתונה ההוליוודית המתבקשת.

היחצנית של דיאדורה על הקו. היא מוסרת שדנקר סגור עם דיאדורה עד לסוף 2008 מה שמבטל את ההשתתפות שלו בקמפיין הבא שלהם לחורף 09, שצריך להצטלם ביולי-אוגוסט ולהיות מוצג לקהל כבר בספטמבר. אוקיי, הוא בחוץ, אלא אם כן יהיה מוצא משפטו ופוקס יקנו את שחרורו בכסף. אולי יביאו לה טאלנט צעיר ובועט מחו"ל? פספסנו מישהו? יאללה, זרקו שם. אחרת אתם אלו שיתקעו בפקקים מול שלטי חוצות מטרידים בסתיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully