וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו אייזנברג נסלח?

גיל משעלי

30.4.2008 / 0:01

טרפת יום העצמאות הולידה אייטם שמתחיל במחלוקת על הופעה של עברי לידר, ממשיך בהתערבות של צביקה הדר לטובת הזוכה המשתמט, ונגמר במאמץ אישי של ראש עיר בישראל. וואלה! סלבס משואה

הסיפור שלנו מתחיל בעברי לידר, שסגר הופעה בארועי העצמאות בנתניה, רק שכמה תושבים התרעמו על כך שלידר לא עשה צבא, וזעמו על מארגני הארוע, שפנו למנהליו של לידר, וקיבלו בתשובה מסמכים רשמיים של צה"ל, שמראים כי הוא השתחרר על סעיף רפואי ולא "סתם השתמט". אולם גם אחרי הגעת הטפסים, גורמים בעיריית נתניה אמרו לוואלה! סלבס, כי נשקלת האפשרות לבטל את השתתפותו של לידר באירוע.

הביטול האפשרי של עברי לא מסיים את הסיפור, שימו לב להמשך: בפגישה מקרית שנערכה לפני מספר ימים בין צביקה הדר, המנחה הבלעדי של כוכב נולד, לראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, תהה הדר באזני פיירברג למה עברי לידר יכול להופיע ביום העצמאות וג'קו אייזנברג (שהוא במקרה נתנייתי) לא. מקורבים לראש העיר אמרו לוואלה! סלבס כי היא השיבה להדר שעברי לא השתמט כג'קו, אלא שוחרר מסיבות רפואיות, ולפי ההנחיה שהתקבלה מהמרכז לשלטון מקומי, אמנים שלא עשו צבא לא מורשים להופיע בארועי יום העצמאות.

לאחר השיחה עם הדר אמרה לו פיירברג כי תכנס שיחה אישית עם ג'קו, בה ינסו לחשוב איך ניתן לפתור את עניין מחסום ההופעות שהוטל עליו (אפשר לשאול את מאיה בוסקילה, בטח יש לה איזה רעיון או שניים).

"ג'קו יזומן לשיחה אישית"

- קובי ברדה דובר עיריית נתניה, מה ההבדל בין לידר לאייזנברג?
- "אין ספק שראש העירייה קרועה בין החובה האישית שהיא חשה כלפי ג'קו בעיקר על רקע ההכרות עם הרקע האישי שלו והחוויות הקשות אותן חווה בילדותו, לבין המסר של מרכז השלטון המקומי שבחר לא להעניק פרס למי שהשתמט משירות. מר לידר לא גוייס לצבא בשל מניעים בריאותיים ולכן אינו נכלל בתוך אותו חוזר שהוציא המרכז".
- אז מה יהיה עם ג'קו?
- "למר הדר פינה חמה בלב של ראש העירייה וזאת לאור רגישותו לחולייה החלשה בחברה והתנדבותו בפרויקטים בעיר. לאור פנייתו של מר הדר, החליטה ראש העירייה לזמן את ג'קו לשיחה בארבע עיניים, בה הם ינסו לחשוב על פתרון שאולי יוכל לחלץ את ג'קו מהמצב הבעייתי אליו נקלע".

- רוני ארדיטי בשם עברי לידר: "יש לנו הופעה בנתניה כפי שנסגר ונחתם".

- מטדי הפקות המייצגים את צביקה הדר וג'קו אייזנברג נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully