וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי קליינשטיין מתעלם

גיל משעלי

27.4.2008 / 8:17

הפרוד המוזיקלי נתבע על תאונת דרכים שהיה מעורב בה לפני כחודשיים, אך חברת הביטוח שלו מסרבת לטפל בעניין כיוון שהוא לא דיווח על כך מעולם

רמי קליינשטיין, זה שהפרידה שלו ושל ריטה היכתה את וואלה! סלבס כמו אש על הפנים, הסתבך עם סיפור תעבורתי שדווקא יכול היה להיסגר ממש בקלות: ב-19 בפברואר ירמי צא מביתו שבצפון תל אביב, ולפי דיווחים של אנשים שהיו במקום התאונה, לא נתן זכות קדימה, מה שגרם להתנגשות בין הג'יפ שלו ובין רכב מסוג טויוטה. נהג הטויוטה ורמי החליפו פרטים על מנת לדווח לחברות הביטוח שלהם על התאונה, אולם בזמן שנהג הטויטה עשה זאת - רמי לא.

לאחר מספר ימים, חברת הביטוח של הנהג הגישה, כצפוי, תביעה על סך 4,500 שקלים לסוכנות הביטוח של רמי, שם השיבו להם שרמי לא דיווח על תאונה וכל עוד הוא לא מדווח הם לא מתעסקים בתביעה. גורמים בסוכנות הביטוח התובעת אמרו לוואלה! סלבס כי בכל פעם שרצו ליצור עם קליינשטיין קשר, הוא טען שהוא בהופעה או שאינו יכול לדבר. כעבור כמה נסיונות החליטו בסוכנות הביטוח להעביר את התביעה אישית מול רמי, ולא דרך סוכנות הביטוח. לאחר המהלך הזה, רמי נבהל קלות, יצר קשר עם הסוכנות התובעת, ואמר שהוא הולך לדווח על התאונה, אולם עד היום חברת הביטוח שלו לא יודעת מהמקרה הזה, שקרה כבר בפברואר.

- תמיר יוגב לרמי קליינשטיין, סוג חדש של פגע וברח?
- "אין תגובה".

וואלה! סלבס ניסתה לדחות את החזרת "שביל קליפות התפוזים" לספריה העירונית בכשנתיים, ויצאה עם קנס מטורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully