וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הנקיונות של הסלבס

19.4.2008 / 0:01

דן מנו

באמת דני, אולי די? מה נהיה? הפכת כוכב תוך 2 דקות ומאז כל מה שאתה עושה זה רק להיות מרוצה מעצמך. אפילו וואלה! סלבס, אשה בעלת ביטחון מופרז בעצמה, חשה עם זה לא בנוח. אחרי הכל, עוד חודש מרבית הסיכויים שתלך ברחוב ואנשים יקראו לך משה. ענווה היא תכונה יפה, כמו שאומרת אמא של וואלה! סלבס.

עילי בוטנר

עילי יקר, בוא נשים את הקלפים על השולחן: אף אחד לא יקח אותך ברצינות כל עוד תמשיך להיות הצל של רני הוליווד. ככה זה, כשעומדים ליד דנקר, לא ישימו לב אליך גם אם אתה מוכשר ועשית את האלבום בעשר אצבעותיך. יש לך גיטרה, אתה יודע לקרוא תווים ולהלחין שירים, יש לך חברה שווה שאתה עומד להתחתן איתה, עשה טובה - מלט את עצמך מהזוגיות השניה שלך.

בריטני ספירס

הוי בריטני בריטני, איך נפלו גיברות לתהום של אשפה, למיץ של הזבל. אבל אל דאגה, לא הכל אבוד, כל שצריך לעשות הוא להגיד יפה שלום להורים המחורפנים שלך, שהביאוך עד הלום עם מעט מאד הגיון בריא, וכן, גם לאחותך הקטינה וההריונית, שכן טובה לא תצמח ממנה. ברייק א-לג.

פליטי ריאליטי

לא שזה לא טוב לשאוף גבוה, אבל וואלה, לא כל אחד שזכה בתחרות ריקודים על אי בודד יהיה החנה רובינא הבאה של ישראל (יודעים מי זאת?). כדאי להישיר מבט למציאות, לחבק אותה ולומר : זה בסדר, אהיה שלמה עם עצמי גם בתור סלקטורית בדאנג'ן. אמר שלום חנוך, מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם. תשאלו את צ'ינו מפרוייקט Y.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

משה דץ

וואלה! סלבס שואפת כבר שנים לראות את משה בלייט נייט, עוד מהתקופה ששימח את לבה עם אורנה דץ, היא חלמה לראות אותו עושה את "יחסים מסוכנים" במקום דנה מודן, והיום, במקום תכנית הבוקר עם סיגל שחמון, ובמקום הכבשה שושנה, אפשר בכיף לתת לו את המשבצת שאחרי ליאור שליין. אפילו נקליט.

נינט טייב

אוקיי, אז את עושה קמפיין לחברת סלולר, ואוקיי, זו לא הפעם הראשונה, ואוקיי, את בחורה עסוקה, ויוצרת וכאלה, אבל חלאס -כמה אפשר?? כמה? וואלה! סלבס לא מצליחה להיזכר בפעם האחרונה שהיא ראתה תמונה שלך בלי סלולר, וחבל, יש לך אזניים יפות.

קייטי הולמס

נתחיל מהשורה תהחתונה: בעלך משוגע. סיינטולוג מחורפן, שמפה ועד להודעה חדשה מספרים על כמה שהוא שתלטן ולא בקו הבריאות הנפשית. אז למה? למה לך? מילא זה שאת גובהה ממנו בשני ראשים? אבל לעשות ילדה לסיינטולוג? וואלה! סלבס שמחה לגלות את הדיווחים על הפרידה שלכם, בתקווה שזה אכן יצא לפועל.

אבי קושניר

אבי יקר, אתה אינך צביקה הדר, ואינך צריך לקחת כל הצעה שיש ל"רשת" לתת לך. אתה קושניר, עשית את "זהו זה" בן אדם, למה אתה צריך את זה? עדיף להתקאמבק לצמד "הבטלנים" ולא לפרוייקט האחרון שעשית. בשביל זה לשרוף את שישי בערב? בשביל זה להחליף דאחקות עם חני נחמיאס? למה זה טוב?

איימי ויינהאוס

בתור האשה עם הקול הכי טוב שנשמע כאן כבר שנים, אולי אפילו עשורים, את לא יכולה להרשות לעצמך בעל כזה ג'אנקי אפס כמו בלייק פילדר-סיביל, שנמצא בכלא ומשכנע אותך להעביר לו לשם סמים. זה שאת לא מפסיקה להסניף זה דבר אחד, אבל את חייבת שיהיה ליידך מישהו עם פרסטיג', לא איזה סמרטוט - את צריכה ורסיה של ג'ורג' קלוני.

אורית פוקס

מהאיפור, מהסיליקון, מממחטות האף שאת בוחרת לקרוא להן חולצה, ממיטת השיזוף המוגזמת, מהקול המאנפף. עברו הימים שלך עם עדי ברקן, כדאי להפנים ולעשות שינוי - אנחנו נאהב אותך גם עם 400cc פחות בכל שד. חג שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully