וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! סלבס סוגרת שבוע

דוריה למפל

4.4.2008 / 2:00

צבי יחזקאלי סוגר את הבאסטה

כתב הערבים שלא היתה בחורה מחיפה והקריות שלא ריירה עליו בקיץ של 2006, אמר יפה שלום לרווקות והתחתן עם בח"לתו האלמונית. למה? איך? איפה? ומי אמר שזה מותר? כנסו ללינק וקבלו את כל הפרטים. אינשאללה.

נועה תשבי נאמנה לעצמה

מה יותר פשוט מלעשות קניות בחינם ברשת הבגדים שאת הפרזנטורית שלה? לעשות קניות בחינם ברשת הבגדים שאת הפרזנטורית שלה, כשהסוכנת שלך סוחבת את הקולבים ומחלקת טיפים. כנסו ללינק וקבלו את נועה וזוהר יעקובסון מלטפות חולצות ברכות, ונזהרות ממחטבים.

נינט תאכל הרבה באגט

מאז שהיא הכירה את אביב גפן, נינט התאהבה בג'ף באקלי המנוח, ועכשיו אפילו הזמינו אותה לשיר בארוע השנתי לזכרו בפריס. לחצו על הלינק ותוכלו להוסיף עוד 100 טוקבקים, כמו שנינה רגילה.

דן מנו הוא דווקא גבר רומנטי

מישל לורי ניסתה לסחוב את תחמנו לשירותים (בתירוץ מקצועי, אבל נתעלם מזה לרגע), בזמן שהוא מסרב בכל תוקף ומבהיר: "אני לא פנוי רגשית". האם זה קרה כי ויקה היתה שני מטר משם או שלדן יש מישהי להציג לעולם? הקליקו על הלינק

עדי הימלבלוי - העיניים של המדינה

טוב, זה לא שיש באמת מה לומר - יש את עדי הימלבלוי, יש את שבוע הכיף שהייניקן ארגנו לסלבס בשלג באיטליה, ויש מגלשיים. בקיצור, יש בנות שנראות ממש טוב בחרמונית - ההוכחה בלינק שלפניכם.

יעל ושחר הן אקוסלב

יעל צפריר ושחר רז לא עסוקות רק בארועי השקה (אהמ אהמ), הן גם אשכרה מתנדבות בשביל מטרה סביבתית: שימור חוף פלמחים. טוב נו, הרי ערוץ 10 חייבים שיהיה להם איפה לצלם את ההשלמות של "הישרדות". תנו לחיצה ירוקה על הלינק.

קייטי הולמס מאבדת את זה

אשתו ואם בתו של הסיינטולוג המפורסם בעולם מתחילה להתחרפן: מסעי קניות מטורפים, תשישות, בעיות חברתיות, תת משקל וכאבים חזקים. לחצו על הלינק וזכו בשמחה לאיד

ג'ורג' קלוני יסנדק את זה

זה מאד פשוט: לגבר הכי שווה בעולם יש חבר שהוא גם די שווה, וקוראים לו בראד פיט. לבראד פיט יש אשה שהיא גם ממש הורסת, קוראים לה אנג'לינה ג'ולי. שני האחרונים עשו תאומים שעומדים לצאת בזמן הקרוב, ומי יהיה הסנדק שלהם? נכון - הגבר הכי שווה בעולם. תנו פוש ללינק, תכף אנג'י תעשה הרבה פושינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully