וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חני נחמיאס סולחת

גיל משעלי ובוצ'צ'ו

3.4.2008 / 8:14

אחרי שנזף בה על שקראה לאחת המתמודדות ב"גריז" "מרוקו סכין עם דם בעיניים", ח"כ מרציאנו דווקא התנצל בפומבי בפני השופטת הדומעת

חני נחמיאס, כוכבת ילדים ביום-יום ושופטת עדינה מאד בערב, כבר נאלצה לכתת רגליה עד הכנסת כדי לקבל נזיפה מהח"כ יורם מרציאנו, שמצטיין בפליטות פה מסוגים שונים. מרציאנו זימן אליו את חני אחרי שאמרה על אחת המתמודדות ב"גריז" שהיא "מרוקו סכין עם דם בעיניים", אלא שמרציאנו לא עשה תחקיר שהיה מבהיר לו שאותה מתמודדת אמרה את הדברים האלה על עצמה.

אז בשלישי בערב מרציאנו הגיע למסעדת "פרגיות" בת"א, שם היה ארוע בו נכחה גם נחמיאס, לקח את המיקרופון והחל לעשות סבב סליחות, כאילו עכשיו זה תשרי. כשמרציאנו הבחין בנחמיאס, הוא מיד אמר "אני רוצה להתנצל בפני חני נחמיאס אם פגעתי בה, אני מצטער", והזמין אותה לכוס יין על חשבונו. לקינוח, מרציאנו הקדיש ושר לנחמיאס שיר במרוקאית. וואלה! סלבס לא אומרת כלום.

- מלשכתו של מרציאנו נמסר בתגובה: "אכן הייתה סולחה. הם נפגשו, התחבקו והתנשקו. מרציאנו מאוד ישמח לפגוש אותה אחרי ה"תקרית" והסולחה הרדיופונית".

- נחמיאס, זה יותר מכובד לקבל סליחה מח"כ?
- "לא, ואת הסולחה הוא כבר עשה לפני. אתמול הרגיש צורך לעשות את זה בפומבי ומולי, על התוקפנות שלו. אשמח להזמין אותו להצגה שלי, שיבוא לצחוק קצת, לא יזיק".

וואלה! סלבס חושבת שמי שצריך להתנצל זה כל מי שעומד מאחורי גריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully