וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מנו נגנב

גיל משעלי

2.4.2008 / 8:00

הערמומנו הגיע לארוע עם צמודתו המוכחשת ויקה, מה שלא הפריע למישל לורי לנסות לסחוב אותו לשירותים. הוא ניסה להבהיר: "לא פנוי רגשית"

דן מנו וויקה פינקלשטיין הגיעו בתחילת השבוע לעוד ארוע בו יוכלו להמשיך לפזר ערפל בנוגע לאופי היחסים ביניהם. באותו המקום נכחה גם מישל לורי, כתבת "אזור התעשייה" של הוט בידור ישראלי (והמנחה המרגשת של "מה כבר צהריים"). לורי ניגשה אל מנו וביקשה לראיין אותו לתכנית, והוא כמובן השיב בחיוב. אנשים שנכחו במקום סיפרו לוואלה! סלבס כי אחרי שהסכים להתראיין, לורי, פנתה אליו ואמרה לו "אולי תבוא איתי לשירותים?", ומנו, שלא נראה היה כאילו זאת הפעם הראשונה שבחורה אומרת לו את זה, השיב "נשמע מפתה אבל לא", ולורי ניסתה להסביר לו מה היתה כוונתה "אתה יודע, שקט שם", אבל מנו, מה לעשות, הסתפק בלומר לה "שקט שקט, אבל לא פנוי רגשית".

- סוכנות יולי בשם לורי, ככה עושים לקולגה ויקה?
- "מישל ראיינה את דן במסגרת תפקידה ככתבת שטח בתכנית "אזור התעשייה". לאור ההמולה אשר השתררה במקום ולבקשת צוות הפקת התכנית, מישל נתבקשה לקחת את דן לפינה פחות רועשת – כנהוג באירועים מסוג זה. הבעת העניין של מישל בדן מנו הייתה במישור המקצועי בלבד, ולחלוטין לא הייתה כרוכה בבסיס אישי מכל סוג. הן מישל והן ויקה מיוצגות באותה סוכנות ומעבר לכל השתיים גם חברות. כל ניסיון לתאר את נסיבות האירוע בצורה אחרת, יהיה משולל כל יסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully