וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: סלבס נזכרים בטראומות פורים

20.3.2008 / 0:01

מלי לוי-גרשון

"התחפשתי לדובון אכפת-לי. זכור לי שבאותו יום היה נעים בחוץ ואני כל כך סבלתי.ממש הזעתי בפנים ובקושי נשמתי בתחפושת הפרוותית והמחממת הזו. רציתי לקבור את עצמי באותו רגע". | תני ציון לפורים מ-1-10: "10. אני מאוד אוהבת את החג הזה, במיוחד עכשיו שאני אמא והבן שלי נועם, שמאוד אוהב פרפרים, הולך להתחפש לפרפר" .

ויקה פינקלשטיין

"כשהייתי בת 10, ברוסיה, התחפשתי לאשת חלל. תפרתי לעצמי את השמלה לבד. התיישבתי על ספסל בית הספר וכשאני קמה אני מגלה שהצבע התקלף והבד נעשה שקוף וכל הנצנצים מהבד נדבקו לי לגוף. כולם צחקו עליי שהשמלה נהרסה, אותי זה מאוד ביאס". | תני ציון לפורים מ-1-10: "6. זה רחוק ממני, בארץ לא חוגגים כמו ברוסיה".

אלי אלטוניו

"בגיל 6 התחפשתי לאינדיאני, ובאותו יום דוד שלי בא לקחת אותי מהבית עם האופנוע לבית ספר. בתחפושת היו נוצות שירדו מהראש שלי עד לברכיים, וכשדוד שלי התחיל לנסוע, הנוצות הסתבכו בגלגלי האופנוע מה שמשך את הראש שלי לכיוון הגלגלים ואם לא הייתי צועק זה היה נגמר באסון". | תן ציון לפורים מ-1-10: "10. מאוד מאוד אוהב. חג שבאמת לא הצליחו להרוג אותנו, חג עם עם הרבה אושר ובלי עצב".

מיכל ינאי

"התחפשתי בגיל 20 לגברת. חבשתי פיאה על הראש, היה יום מאוד חם ויצאתי לדייט עם איזה בחור שהחליט לעשות עליי איזה דאווין: נפלנו לתעלה עם הג'יפ שלו, וכשביקשתי ממנו לקרוא למשטרה הוא סרב והסביר לי שהג'יפ גנוב. אז מצאתי את עצמי עוצרת טרמפים לכיוון הבית". | תני ציון לפורים מ-1-10: "10. חג מגניב - מוכרחים להיות שמח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הילה ערן

"כשהייתי בת 14 במסיבת פורים בבית הספר, חברה שלי ואני יצאנו להפסקה לשחק בביתנים ולשבת עם חברים בחוץ, הנחנו לשניה שקית זבל ענקית שהיו בה המון משלוחי מנות שקיבלנו מחברים, ובשניה אחרי אנחנו מגלות שאין שקית. חזרנו הביתה בוכות, ואמא שלי, כדי שלא נבכה, קנתה לנו משלוחי מנות ענקיים". | תני ציון לפורים מ-1-10: "12. חולה על פורים, זה החג הכי שמח וכייפי".

גדי סוקניק

"בכיתה א' או ב', אני לא ממש זוכר, התחפשתי לגמד עם זקן לבן וארוך. ביד אחת תפסתי גרזן וביד השניה פנס ונר דולק. תוך כדי שאני מסתובב הנר הדולק פגע לי בזקן והוא בער וממש בשניה האחרונה, כשהגומי שאליו דבוק הזקן כבר נמס, הסירו את זה ממני. זה היה מאוד מלחיץ". | תן ציון לפורים מ-1-10: "10 כמובן. זה החג הכי משמח, חג שלא מעורבים בו סבל והסתגפות. שמחה נטו".

ליהי אלון

"כשהייתי בת 19 התחפשתי למרלין מונרו: לבשתי שמלה לבנה נפוחה מאוד ופתוחה באיזור החזה, גרביונים לבנים ונעל עקב גבוהה מאוד. ממש רגע לפני שנכנסתי למסיבת התחפושות נשבר לי העקב ונאלצתי לרקוד כל הערב יחפה, מה שמרלין מונרו בחיים לא הייתה עושה". | תני ציון לפורים מ-1-10: 8. כיף. "כי זה להיות יום אחד מישהו אחר שביום רגיל אתה לא יכול להיות".

ליטל רוזנצוייג

"כשהייתי בצבא שחררו אותי לחודשיים בגלל השתתפותי בתחרות מלכת היופי. באותה התקופה הייתה מסיבת פורים בבסיס שמאוד רציתי להיות בה וממש לא רציתי לפספס אותה, אז התחפשתי למלכת יופי, ושבועיים אחר כך היתה התחרות ולא זכיתי. אמרתי לעצמי שאני נורא שמחה שיצא לי להיות מלכת יופי ליום אחד, אפילו שלא זכיתי". | תני ציון לפורים מ-1-10: "17. זה החג הכי מגניב. אוהבת את האווירה הכייפית, כל אחד יכול להיות מה שבא לו".

טל מוסרי

"בכיתה ו' התחפשתי ליאצק מ"זהו-זה". השקעתי בתחפושת מאוד מאוד - אפילו קניתי אקורדיון, ואמרתי שהשנה אני זוכה במקום הראשון על המקוריות. לפני שיצאתי מהבית אפילו הצטלמתי. פתאום, כשאני מגיע לבית ספר, אני רואה שכולם יאצק. ממש התאכזבתי וממש לא זכיתי". | תן ציון לפורים מ-1-10: "10. חג מגניב שאני מאוד אוהב. אני עובר מבמה לבמה ומופיע, אוהב לראות את הילדים שמחים ובמיוחד את משלוחי המנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully