וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד: אמהות ובנים

9.3.2008 / 15:54

מירי בוהדנה

* הזמן: 17.4.07 * החודש: שמיני * בבטן ממתין: בן * אמא בת 30 * אבא: בבו קובו, איש עסקים שגדול מאמא ב- 24 שנים * אחים: אין * צ'ופרים מיוחדים: בישולים של סבתא שגם ככה נמצאת רוב הזמן עם אמא (קסאמים בשדרות, יו נואו) ואבא שיכול לדאוג לו לדמי כיס יומיים בגובה המשכורת של וואלה! סלבס * תיקים עתידיים: יקבל בגדים בירושה מהילדים של אייל גולן ואילנית לוי

אילנה ברקוביץ'

* הזמן: 31.8.06 * החודש: שביעי * בבטן ממתין: הלל * אמא בת 29 * אבא: אוריה גזית, איש ראסטות ומוזיקאי * אחים: אין * צ'ופרים מיוחדים: סבתא טינה ברקוביץ' שכבר שרדה דבר או שניים וגם ככה מנסה להישאר צעירה בכוח בוודאי תמצא איתו שפה משותפת * תיקים עתידיים: כל הילדים בכתה יצחקו על "הו אילנה"

יעל בר זוהר

* הזמן: 1.10.07 * החודש: תשיעי * בבטן ממתין: יהלי * אמא בת 29 * אבא: גיא זוארץ, שחקן תיאטרון איכוצ'י ומגיש ריאליטי * אחים: אין * צ'ופרים מיוחדים: חווית יניקה משודרגת * תיקים עתידיים: הילדים בכיתה מפנטזים על אמא שלו / הילד מפתח פיקסציית שדיים

עדן הראל

* הזמן: 26.10.07 * החודש: שישי * בבטן ממתין: אוריה * אמא בת 32 * אבא: עודד מנשה, המנחה הותיק ביותר בערוץ הילדים * אחים: יש, נועם, רק מהצד של האמא * צ'ופרים מיוחדים: פגישה עם השף סטפן * תיקים עתידיים: אבא שלו בטוח שבגלל שהוא עבד עם ילדים 30 שנה הוא מבין כל מה שעובר עליו. הוא לא. להיפך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מלי לוי

* הזמן: 9.11.06 * החודש: תחילת שמיני * בבטן ממתין: נועם * אמא בת 26 * אבא: שמעון גרשון, הבלם של בית"ר ירושלים * אחים: אין * צ'ופרים מיוחדים: מיקי בוגנים יעשה לו הנחת סלב כבר מהתספורת הראשונה * תיקים עתידיים: היום שבו הוא יבין שאמא שלו, אבא שלו והדוד שלו עומדים מאחורי השיר "ימים לבנים, שמים כחולים".

רותם אבוהב

* הזמן: 23.9.07 * החודש: שישי * ממתין בפנים: מיכאל * אמא בת 31 * אבא: שי, קצין בקבע בחיל הקשר * אחים: יש, עומר * צ'ופרים מיוחדים: יש מצב טוב שאמא תוכל להכיר לו ממש מקרוב את אסי כהן * תיקים עתידיים: ההורים יתעקשו לדבר איתו כאילו הוא מכשיר GPS, מה שימנע ממנו לייצר אינטראקציות נורמליות עם בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully