וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד: הפפראצי הנבחרים של נינט

2.3.2008 / 18:23

לפני הדיאטה

* הזמן: 4 בדצמבר 2005 * מאחורי העדשה: נינה נוחתת בנתב"ג מביקור בלונדון יחד עם אביב גפן, בשדה מחכה לה המיתולוגי רן דנקר שנושא אותה על כפיו ועל הרכב שלו כל הדרך לדירתם המשותפת בשיכון בבלי בתל אביב *מילה לנינט מוואלה! סלבס: בשלב הזה היה מוקדם מדי ללבוש לבן.

אחרי רן

*הזמן: 23 במאי 2006 *מאחורי העדשה: יום אחרי שהם חוזרים מרומא נינה ויודה עוצרים בג'יפ שלו מתחת לבית של טייב, ומנהלים שיחה לא קלה בכלל, כולל דמעות וחיבוקים מנחמים לקינוח. באותו הערב יודה מתארח אצל יאיר לפיד, נשאל על התמונות ומכחיש: "נינט בכלל לא בכתה". ובכן, תחליטו אתם * מילה מוואלה! סלבס: טוב מאד שהגבות גדלו מאז.

יום הולדת עצוב

* הזמן: 22 באוקטובר 2006 * מאחורי העדשה: נינה חוגגת (או לפחות מתכוונת לחגוג) 23 שנות כוכבות שעומדת להיוולד, רק שהעיניים האדומות שלה מבשרות על ההיפך ממזל טוב. כעבור כמה ימים התעלומה נפתרת והכל מתברר: במסגרת ניסוי וטעייה, נינה שמה עיפרון אדום מתחת לעיניים * מילה מוואלה! סלבס: טוב שנתת לגדי אלימלך עבודה

מזנקת בעלייה

* הזמן: 14 בנובמבר 2006 * מאחורי העדשה: נינה ניגשת לטסט ראשון (אבל רק על אוטומטי), כולל זינוק בעלייה, רמזור ירוק, הקליק של החגורה - וכן, ברור שמאמי עברה * מילה מוואלה! סלבס: אם שותים לא נוהגים, בשביל זה יש יודה לוים.

אנה קארנינה

* הזמן: 13 באפריל 2007 * מאחורי העדשה: נינה כבר סובלת מאד מתוספות השיער שהדביקו לה בשביל הפוני והגמר של כוכב נולד 4, ומחליטה לגזוז עצמה כמו שהכבשים שושנות עושות בחג הגז. התוצאה: ביקור אצל רפי חובב וקארה מהפכני * מילה מוואלה! סלבס: האמת? הכי עדיף ככה.

על הסכין

* הזמן: 21 בדצמבר 2007 * מאחורי העדשה: בלה בלה בלה מיליון וחצי שקל בלה בלה קמפיין לפלאפון בלה בלה תמיד רציתי לעשות קרחת בלה בלה יש לי קרחת בלה בלה למה מתייחסים לשיער שלי ולא לאמנות שלי * מילה מוואלה! סלבס: נינה יש לך שקל? אני צריכה להגיע לבאר שבע.

בשבילי פיתה עם לבנה

* הזמן: 19 בפברואר 2008 * מאחורי העדשה: מאמי ומאמי הולכים לבית קפה, מפנקים את עצמם במזון ושתיה, אבל מתעקשים להיראות כבני מיעוטים שהגיעו לבקר במרכז שוסטר. מילא יודה, כבר התרגלנו לזקן, אבל מה נסגר איתה ועם הצעיף על הראש סטייל הרעלה של פאטמה? לא ברור * מילה מוואלה! סלבס: בדליית אל-כרמל יש את כלי הבית המשתלמים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully