וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי וסורלה מתחמקים?

27.1.2008 / 8:05

מעשה שהיה כך היה: הזמר הפרוד ואשתו של ישראל קטורזה נראים כמו מי שמנסים להתיש צלם פפראצי - הכל כדי שלא יהיה פריים משותף

זה שריטה ורמי היו שכנים של ישראל קטורזה ואשתו סורלה לפני הפרידה, כבר ידוע. וואלה! סלבס לא רומזת כלום, היא רק מגישה סיפור שקרה: בשבוע שעבר יוצא רכב מהחניון במרכז המסחרי של רמת אביב, ברכב נוהגת סורלה קטורזה ולידה יושב רמי קליינשטיין עם כובע קפוצ'ון.

זה השלב שנכנס לסיפור צלם פפראצי של אחת המערכות. הצלם החליט לעקוב אחרי רמי וסורלה על האופנוע שלו, ונסע אחריהם עד לביתו החדש של רמי ברמת אביב החדשה, שם התחילו השניים לעשות סיבובים שנראים כמו חיפוש חניה, או שהם פשוט הבחינו בצלם וניסו להתיש אותו. כעבור כמה דקות החליטו קליינשטיין וסורלה להמשיך לחניון שבסוף הרחוב, וגם בשלב הזה - הצלם מאחוריהם.

כשהרכב שלהם הגיע לחניון, רמי יצא ממנו והתחיל ללכת ברגל לכיוון הבית, שנמצא במרחק של 400 מטר, וסורלה המשיכה לנסוע. הצלם המשיך לעקוב אחרי סורלה תוך שהיא נוסעת במהירות ועוברת באדום. ברמזור הבא נעמדה סורלה ליד הנהג, פנתה אליו ושאלה אם הוא עוקב אחריה. "עניתי לה שלא ושאני לא מכיר אותה", אמר הצלם לוואלה! סלבס והמשיך: "היא אמרה לי שאני עוקב אחריה כבר בכל רמת אביב ושגם עברתי אחריה באדום ושזה נראה חשוד, אמרתי לה שאין לי מושג מה היא רוצה והמשכתי".

- רונית ארבל בשם הפרוד, מה יש להסתיר?
- "מדובר בשכנות טובה שהפכה לידידות אמיצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully