וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אמדורסקי נשפטת

וואלה! סלבס, בוצ'צ'ו

20.1.2008 / 19:00

רק בדמוקרטיה נאורה כמו ישראל גם שופטת יכולה להישפט. וואלה! סלבס מרחיקה למחוזות זרים לה ומדברת עם עורכי הדין של מיכל

מערכת וואלה!

מיכל אמדורסקי, זאת שלימדה את וואלה! סלבס לעשות שפגט, הגיעה היום לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כדי לערער על החלטת בית המשפט לתעבורה לשלול את רשיונה למשך שנתיים, לאחר שהואשמה בנהיגה בשכרות.

לפני כשנתיים נעצרה אמדורסקי בחשד שנהגה בשכרות. כשנעצרה, כך עלה מדברי התובעת במשפטה, סירבה אמדורסקי לשתף פעולה באופן מלא עם השוטרים והקשתה עליהם את עבודתם. בתביעה נטען: "אמדורסקי נעצרה לפנות בוקר ביציאה ממועדון כשריח האלכוהול עולה מפיה". בדיקת האלכוהול שניסו לערוך לה השוטרים לא צלחה ורק בפעם החמישית הצליחה אמדורסקי לנשוף לתוך המכשיר המשטרתי וגם זה לפחות משניה. לאר שהתייאשו, החליטו השוטרים לערוך לה את הבדיקה בסגנון הישן, בה נאמר לה ללכת בקו ישר והצמיד אצבע לאף בעיניים עצומות ועוד. במהלך הבדיקה, אמדורסקי לא הצליחה לעמוד ביציבות והליכתה בקו ישר הייתה לא יציבה גם היא. אז, ביקשו ממנה השוטרים לפרוס ידיים לצדדים ולהצמיד אצבע לאף כשעינייה עצומות. אמדורסקי הצליחה לעשות זאת בפעם הרביעית בלבד.

"אמדורסקי לא התנהגה כמו מישהי שמתייחסת ברצינות לסיטואציה כזאת", אמרה התובעת במשפטה, "להיות מפורסם זאת חרב פיפיות ויש לזכור שבמעשיה היא נבחנת על ידי בני נוער המסתכלים עליה בהערצה".

צילום וידאו: איריס דומאני
עריכת וידאו: רביד גולדשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully