וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הליהוקים שהיו צריכים להיות

וואלה! סלבס

13.1.2008 / 17:00

מיקי בוגנים הוא גוטה ב"מציצים"

עזבו את סצינות ההצצה למקלחות, ההשפרצה עם הצינור בחצר והבגידות הקטנות, ודמיינו את מיקי בוגנים עומד מול אלטמן הקטן (החרמן הקטן), משתאה אל מול גודל איבר מינו עצום המימדים, ושואל בנונשלנטיות "מה אני רוצה? כזה אני רוצה!".

מייקל לואיס הוא זולנדר

קבלו ויז'ואל: מייקל לואיס עם טי שירט צמודה על מסלול תצוגה בניו יורק, מסתובב, נתקל בטעות באוון ווילסון, צוחק לו על האף המוזר ועל נסיון ההתאבדות הפאתטי, קורא לו קוקסי ומביא אותה לקינוח במבט ה"בלו סטיל" שלו. יושב טוב, לא?

יונית לוי היא קלי באנדי

ליהוקים הפוכים תמיד שוברים קופות. למשל, מי היה מאמין שסלמה הייק תוכל להתכער כמו פרידה קאלו? בדיוק גדולי האמונה שמאמינים שיונית תוכל להתמטמם כמו קלי באנדי. לא עוד אנאפוליס, לא עוד דו"ח העוני, לא עוד שאלות קשות במבט חודר. מעכשיו: מיני וחולצת בטן, עידו רוזנבלום על ספה עם יד בתחתונים.

רפי גינת הוא בילי אליוט

בגד גוף, נעלי בלט, פלייה - מדובר במושגים שתפורים על רפי גינת כמעט כמו קוליפורמים בחומוס. חצאית הטוטו ונעלי הבלט יושבות עליו כמו סלמונלה שרק מתחילה להתפרץ במיונז שנשאר יותר מדי זמן מחוץ למקרר של וואלה! סלבס. תנו לרפי לרגש אתכם בריקוד הסיום של אגם הברבורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

נינט היא אלייזה דוליטל ב"גברתי הנאווה"

מתוך כבוד לשינוי שנינה עברה, יש ללהק אותה במיידי לגרסה העכשווית כמוכרת הפרחים הלונדונית שפכה לליידי אחרי כמה שיעורים עם הנרי היגינס, הלא הוא אביב גפן. את בן הטובים פרדי ישחק רן דנקר. התפקיד המתבקש יתן לטייב עוד סיבה להזדהות עם מילות שיריה, בהן היא מתרעמת על כך שהפכו אותה למריונטה בעל כורחה.

גלית גוטמן - לחם עם חמאה

לחם עם חמאה היא הקומבינציה הכי שורשית, הכי בסיסית והכי טעימה שיש. לא משנה בני כמה אתם, יצא לכם לטעום לחם עם חמאה, ולא משנה אם אתם בעניין של מתוק או מלוח, צמחוני או בשרי - חשבתם שזה טעים. כזו היא גלית גוטמן - קונצנזוס דוגמני מובחר, מוצר בסיסי שנמצא כאן כבר כמה עשורים ולא הולך לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully