וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אושרי כהן עם בלונדינית לא מזוהה

דוריה למפל

29.12.2007 / 2:10

אושרי כהן עד ראייה, אסי דיין יורק לאוזניה, סופי צדקה יוצאת מהחניה ומאיה בוסקילה בקטע של ביציה. הרב של"ד פותח עוד שבת

.





.




.

שני. 10:40. אורלי וילנאי פדרבוש וגיא מרוז נוסעים על רחוב סוקולוב בהרצליה.











.

שני. 17:30. חן אהרוני, הכמעט-פיינליסט-של-כוכב-נולד-5, מתאמן במכון כושר גרייט שייפ בתל ברוך עם מאמן כושר אישי. וכאן הרב של"ד גם נותן נון וגם שירות למעריצות שיוכלו לארוב לו שם בפעם הבאה.




.

שני. 19:20. אסי דיין באבן גבירול פינת פנקס, מגיע לפיצוציה, אוכל פלאפל ומדבר בסלולר בפה פתוח, מה שגורם לכל האוכל לעוף לו מהפה לכל מיני כיוונים. מנתק את השיחה אחרי שהוא אומר "אני אגיע תוך 10 דקות". הרב של"ד פעם הגיע בית חולים בגלל מנת יתר של ריטלין.

.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שני. 21:35. חיים רמון ורעייתו הטריה ורד שרון ריבלין יושבים על הבר במוזס רמת החייל. הרב של"ד מנסה כבר חודש לקבל ארט בורגר חינם מהתכנית של שי ודרור.







.

שלישי. 00:15. רחוב סוקולוב, בין בזל לנורדאו. המקור מדווח "ארוע שאני לא יודעת מה טיבו אבל היו שם שתי כבאיות, ניידת משטרה ואמבולנס. בין הסקרנים: אושרי כהן עם בלונדינית לא מזוהה".





.

שלישי. 15:00. שרון אלכסנדר לבוש בצבעי אפור, ורוד וקאמל, פוסע באבן גבירול מתחת לבית של הרב של"ד ונראה שקוע במחשבות. הרב של"ד עדיין מנסה ליצור קשר עם סמדר קלצ'ינסקי.






.

שלישי. 17:30. עידן אלתרמן, הלשעבר של גרייניק, בג'ינס וטי-שירט, פוסע באבן גבירול לכיוון צפון.









.

חמישי. 15:00. אדם שוב מסתובב עם עצמו בקניון רמת אביב.










.

נון נון נון נון אייטם: שישי. 12:40. סופי צדקה יוצאת מהחניה בבניין שלה ופותחת את המחסום בשיטה הידנית.









.

שישי. 12:50. ניר צמר פרידמן יוצא מדירה ברחוב אחימאיר ברמת אביב, ליד שוסטר, עם כלב קשור ברצועה. עיניו טרוטות. של צמר, לא של הכלב.



.

שישי. 13:30. מאיה בוסקילה אוכלת שקשוקה בקפה אתנחתא בדיזינגוף. הרב של"ד עשה סריקה מקדימה במטבח, לוודא שרוברטו לא היה שם קודם.






.

נון על בסיס זיכרון ובתנאי שחייתם לפני העשור האחרון: שישי. 13:32. גיל ססובר עושה קניות לשבת בסופר בצפון תל אביב.









.

שישי. 14:00. עמרי שרון עומד מול קפה נחמה שזה מול הבימה. לאוזניו אזניות, בידיו שקית של האוזן השלישית. המקור אף מרחיב: "הוא הולך, חולף על פני לוח מודעות, עוצר, חוזר אחורה, מסתכל על מודעת הופעה של עמיר לב. ממשיך".



.

שישי. 14:55. נון כלשונו כפי שהגיע מאחד המקורות היותר ותיקים והיותר נרגשים: "זיהיתי את יואב בר, כדורסלן עבר והמודח השני של "הישרדות", כשהוא הפעם דווקא שורד. את רחובות תל אביב".


.

שישי. 16:45. אביטל דיקר, זאת שכתבה ספר המבוסס על תחקיר סמסים מעמיק, נכנסת ללחם ארז בבן יהודה עם הסוכן שלה ועוד בחור. אחרי כמה שניות נכנס מישהו שרוצה למכור פרחים, והבחור הנוסף מנפנף אותו.



.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:

*** אדם סרור
*** אסף קליין
*** דני גבעתיים
*** הירושלמית
*** ניב עשת כהן

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: שישי. 16:00. עמי טראוב, שחקן ותיק ואבא של גאיה טראוב (במרחק נגיעה, דני הוליווד), מדווש בלהט בשדרות בן ציון. ממש עמי הוליווד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully