וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל מתחזה

27.12.2007 / 0:12

2 אייטמים ב-1: איך קרה שהדיווה הודיעה שלא תגיע לטקס עמ"י כי היא חולה, אבל הופיעה במועדון סמוך? וגם: ה-sms המאד-לא-מנומס שקיבל קוטנר

דנה אינטרנשיונל בחרה להיעדר מטקס פרסי עמ"י שהועבר אתמול (ד') בשידור חי בערוץ 24, בטענה שהיא חולה, אולם כבר אתמול דווח (ר' קישור), שבערוץ טוענים שלא מחלה ולא נעליים - דנה פשוט התרעמה שלא קיבלה פרס, אולם בצד שלה התעקשו שלא זו הסיבה, שהיא באמת חולה ולכן לא מגיעה לטקס.

והנה, חולפות להן מספר שעות, הטקס מתחיל במועדון 24 שבנמל תל אביב, ובמועדון סמוך, הקונצ'ה, מתחילה הופעה של (תחזיקו חזק) דנה אינטרנשיונל, שאמורה בדיוק לקנח את האף ולצרוך אקמולי.

באותו זמן וממש לא בצד השני של העיר, המנחה גורי אלפי מעלה לבמה את יואב קוטנר, לשעבר המנהל והעורך הראשי של מוזיקה 24, ואמר שהוא מאחל החלמה מהירה לכל הצופים ולכל המתמודדים שלא יכלו להגיע. בתגובה אמר לו קוטנר, "כן, החלמה מהירה, גם יהירות זו מחלה". הערתו של קוטנר לא הופנתה ישירות לאינטרנשיונל, אולם לא היה ספק שאליה הוא מתכוון.

"עבש, יבש, ומעלה ריח נפטלין"

לאחר התבאטותו של קוטנר שלח לו מנהלה האישי של אינטרנשיונל, שי כרם, sms בזו הלשון: "אתה עבש, יבש ומעלה ריח נפטלין. ברכות על עזיבתך את ערוץ המוזיקה, אין ספק שזה יפריח בערוץ חיים ויגרום לו להיראות כמו ערוץ מוזיקה שהאמנים באמת זקוקים לו ולא כמו תחנת רדיו משנות ה-80".

מקור בהפקת הטקס סיפר לוואלה! סלבס, כי לפני מספר ימים התבשרה דנה שאת קליפ השנה תבחר ועדה מיוחדת של הערוץ ולא הצופים בבית. אינטרנשיונל התרעמה על העניין ודרשה הסברים, קוטנר השיב לה שהקליפ שלה "ל"לאב בוי" גס ובוטה מדי, ולכן הוא כלל לא נכנס לרשימה. ההתבטאות הזו הובילה לקצר בין דנה ומנהליה לבין הערוץ, וגם לאחר שקוטנר התנצל דנה לא הסכימה לסלוח והודיעה כי היא לא מגיעה לטקס.

בשיחה עם וואלה! סלבס אמר קוטנר: "דנה לא נכחה בטקס מכיוון שהיא לא היתה מועמדת לפרס על קליפ השנה. כזו שחצנות והתנהגות חסרת מקצועיות לא ראיתי מעולם".

שי כרם מנהלה האישי של דנה אינטרנשיונל אמר בתגובה: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully