וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ואילנית נפרדים?

20.12.2007 / 12:05

אחרי שש שנים, אחד הזוגות היציבים עושים קולות של פרידה ואולי אפילו גירושים. "מאז התמונה המשותפת של אילנית עם רודריגו, הם לא מפסיקים לריב"

אייל גולן ואילנית לוי מדברים על פרידה, כך טוענים מקורבים לזוג. ככל הנראה, הזוג, עומד להתגרש בתקופה הקרובה. זו לא הפעם הראשונה בה מדווח על קרע בין בני הזוג, אולם הפעם עושה רושם שמדובר במשבר של ממש. על פי מקורבים מדובר באחד המשברים הגדולים ביותר בחייהם, שאף צפוי להגיע תוך מספר חודשים לרבנות. מקורב לזוג סיפר היום לוואלה! סלבס: "השניים עוברים משבר גדול. מסתבר שהחברים של אייל ראו לאחרונה תמונה של אילנית עם רודריגו וטענו באזני אייל שכנראה יש שם משהו חוץ מידידות. זה מה שהדליק את האש אצל אייל וביניהם. מאז הם לא מפסיקים לריב".

מקורב אחר לזוג טוען: "הזוג באמת עובר משבר שלא ידוע כרגע איך הוא ייגמר. אילנית סיפרה לא פעם שנמאס לה והיא רוצה להתגרש. אמנם כרגע הם לא מתגרשים, אבל אי אפשר להגיד שיש שם אהבה של לפני הנישואים. כרגע הם מנסים לשמר את מה שיש ביניהם".

אייל ואילנית נישאו ב-2002 אחרי היכרות של כשנה, שהתבצעה דרך מירי בוהדנה, חברה של לוי ואקסית של גולן. לזוג יש שני ילדים משותפים – ליאם ואלין.

סוכנות לוק המייצגת את לוי ורונית ארבל המייצגת את אייל גולן סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully