וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 התספורות הכי מביכות

וואלה! סלבס

16.12.2007 / 15:45

הקרחת של בריטני ספירס

יש תספורות שהן קריאה לעזרה, ויש כאלה שמגיעות שניה וחצי אחרי שכבר אי אפשר לעזור לבן אדם. כזו היא הקרחת של בריטני, שיום אחד החליטה להזדכך עם לוק בודהיסטי, רק שהיא לא ממש עברה לאורז לבן וסגפנות. הקרחת של בריטני סימנה את ההדרדות הקריטית שלה, אבל בכל זאת היה שם צד חיובי: יחד עם השיער שירד, ירדו לספירס גם התחתונים. (צילום: אתר פיפל.קום)

החימצון של ציון ברוך

מה גרם לגמד הסקסי לחוש שמה שלא הלך לדודו טופז, לקובי פרץ ולשימי תבורי יצליח לו? מעבר לזה, הלו, בן אדם, אתה לא אמור להיות צמוד לליאת אשורי הסטייליסטית? היא לא אמורה לדאוג שתימנע מפאדיחות כאלה? יש לציון מזל שוואלה! סלבס שמעה עליו כ א ל ה גדולות ונצורות, ולכן היא תסיים כאן. (צילום: בוצ'צ'ו)

הפוני והארכת השיער של נינט

למזלה של נינה, כשהיא חשפה את הפריזורה המדוברת בגמר של כוכב נולד 4 היא נראתה כמו אלה, אבל שם זה נגמר. בעונה האחרונה של השיר שלנו תוספות השיער של טייב היו הטאצ' הפרחי שהחליף את הטריינינג מהעונה הראשונה. לקח לה קצת זמן, אבל גם היא הבינה שהארכה מלאכותית זה גועל נפש, גם אם את מתחתנת, וקיצצה לקארנינט. ברוך שפטרנו מעונשו של זה. (צילום: בוצ'צ'ו)

הדבר הזה שיש לצביקה פיק על הראש

אם תשאלו את וואלה! סלבס, פיק בוודאי מאמין שבשיערו טמון כוחו, כמו שמשון כזה, כי אחרת אין לפריזורה כזו שום צידוק. הגיוני גם שלמחלפותיו של הפיק יש שימושים נוספים, כמו ניקוי כלי נחושת כשהברזלית נגמרת, או ששירה מנור מוצאת הנאה בלשחק לו בתלתלים, וזה כבר בעיה אחרת שקשורה למצעד אחר לגמרי. (צילום: בוצ'צ'ו)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הדיבלול הג'ינג'י של דונלד טראמפ

התסרוקת של המיליארדר היא ההלוואה היחידה שהוא יקח בחיים שלו. אפילו אולמרט הבין שצריך לשים לזה סוף והתהדר עם פתיחת הקדנציה שלו בקחת גאה ומבריקה, אבל לא טראמפ - הוא יותר חכם מכולנו וכבר הבין שזה סימן ההיכר שלו, זה, ולצפות גורדי שחקים בזהב טהור. השיער זה הצד האנושי והרגיל של דונלד, הוא כמו כולם - גבר מזדקן ומקריח שמסרב להשלים עם המציאות. (צילום: ShutterStock)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully