וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הזוגות שהיו צריכים להיות

וואלה! סלבס

2.12.2007 / 18:15

יודה לוי ורן דנקר

אחרי שנינט הפכה להיות החברה הכי טובה של אפרת בוימוולד, שהכירה לה את נפלאות הכושר ועל הדרך גם את החבר יודה, ואחרי שההיכרות הזו הצליחה יותר מדי טוב, ואחרי שדווח על רן ואפרת לא פעם בתור זוג מיודד או מיוזז, השלב הבא והמתבקש זה מפגן הומו-אירוטי של שני הזכרים במרובע הזה. בעיקר כי הכי כיף לוואלה! סלבס ששתיים רבות והשלישי לוקח. (צילומים: בוצ'צ'ו)

עדי הימלבלוי ויובל המבולבל

ראשית, השידוך הזה חייב לקרות כדי שעדי תואיל בטובה להפוך את יובל מילד מבולבל לגבר זקוף קומה. שנית, מדובר פה בשני כוכבי ילדים, אז נכון שאחד פונה לגילאי 0-4 והשניה היא יותר לנערים חרמנים שגילו את נפלאות נוזל הזרע, אבל בכל זאת, תחשבו על זה - אם הם מתחתנים, עדי לא צריכה לשנות את שם המשפחה שלה. כמעט. (צילומים: בוצ'צ'ו, יח"צ)

אופירה אסייג ורון קופמן

הנה פאוור קאפל לפי הספר: היא אשת התקשורת החזקה של הספורט הישראלי (ובטוח דמות בעונה החדשה של "ארץ נהדרת") והוא הנובח המצטיין של השנה האחרונה. ביחד הם לא רק ישלטו בערוצי הספורט השונים ובשוק השחקנים, אלא גם ינצנצו במסיבות קוקטייל. אם יש מישהי שיכולה לדחוף לקופמן שמפניה ליד, זו אופירה; אם יש מישהו שיכול לסתום לאופירה את הפה, זה רון-רון. (צילומים: בוצ'צ'ו)

מיכל ינאי וארקדי גאידמק

מאז שמיכל הזדכתה על הכתר והשרביט של מלכת הילדים לא נותר אלא להבין שהבחורה קורצה מחומר שמתלבש על כיכר המדינה כמו כפפה ליד. גם הגרוש עופר רסלס לא ממש עבד בסנדלריה, אז ברור שעכשיו הגיע הזמן לעלות מדרגה, ולקחת את הריץ' ביצ'יות לשלב הבא - האוליגרכיה. גם לגאידמק לא יזיק להצטלם עם מיכ מיכ כשהם תוקעים יתד בעיר האוהלים הבאה שהם יבנו בשדרות. (צילומים: בוצ'צ'ו, שרון בוקוב)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ג'וליה לוי ועמנואל הלפרין

כשפריז פוגשת את בורדו, כשהשמפניה באמת ממחוז שמפיין, כשמשלמים ביורו - פתאום הכל מסתדר. הנה נערה צרפתיה טובת מראה וחטובת ישבן, הנה פרנקופיל מבוגר ומכובד שיוכל לשיר לה את השאנסונים שהיא שמעה מגיל אפס. יחד הם יקנו בגט וקמבבר, ישבו על גדות נהר הסיין ויספרו את הנורות באייפל. מון אמור. (צילומים: בוצ'צ'ו, דן שצברג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully