וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קנולר ועמוס תמם יוצאים לבלות: בית קברות לנון-אייטמים

דוריה למפל

24.11.2007 / 8:25

השבוע היה בסימן "דלתות מסתובבות": המון סלבס היו נתקלים זה בזה, אם היו עושים מה שהם עשו שניה קודם. הרב של"ד מאמין בגורל

.





.




.

שבת. 12:20. המייצג התיאטרלי גילה אלמגור סועדת ב"ליברה" שבבן יהודה עם שני גברים. הם שותים הפוך, היא שותה שחור ומדברת על "דני הוליווד", ההפקה החדשה של יס. מרחק יריקה משם, בשולחן קרוב, יושבת הטאלנטית אפרת אברמוב עם טכנאי הטלנובלות דרור נובלמן. בזמן הזה גם סופרת הבישול פיליס גלזר מספיקה לעבור שם, לראות שאין מקום פנוי, ולהמשיך ללכת.

אותו המקום, כעבור שעה:

אביטל דיקר הולכת על בן יהודה עם הבת שלה ושני גברים. אלמגור בדיוק חוצה את הכביש הביתה, פוגשת באריאלי הן מתנשקות על הלחי ונפרדות לשלום.

שבת. 22:50. קצת אחרי הפגנת המורים, אגם רודברג, שהיתה תלמידה בעצמה עד לפני שניה וחצי, פוסעת בבטחה על דיזינגוף לכיוון צפון.

כמה דקות אחר כך, פחות או יותר באותו המקום:

מיכל גבריאלוב, אחת המועדפות על הרב של"ד, צועדת עם טרינינג, כלב ובחור.

שני. 14:05. קובי אריאלי, מי שהרב של"ד שוקל לאמץ כדתי המחמד שלו, עומד בצומת הרחובות בלפור ואחד העם, מסתובב על המדרכה ומדבר בסלולרי בחוסר נחת.

שבע שעות אחר כך, אותו המקום בדיוק:

קובי אריאלי עדיין עומד שם, והפעם הוא רק מסתובב בחוסר נחת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

שני. 21:30. רוני סופרסטאר מגיעה לקניון עזריאלי, להקרנת הטרום בכורה של "בי מובי", הסרט החדש של סיינפלד. המקור של הרב של"ד, שהוא מקור חדש שעתידו במדור לוט בערפל, טוען: "היא לבשה משהו מאד לבן".





.

שלישי. 17:30. אמנון אברמוביץ', הפרשן המשונן, עוצר את הג'יפ שלו ברחוב יודה מכבי ושואל עוברי אורח תמימים איך מגיעים לרחוב שלומציון המלכה.







.

שלישי. 22:30. אוהד קנולר מגיע עם עמוס תמם ושתי עלמות נוספות לסרווסה. בגלל שבפנים יש עומס מטורף, הם נאלצים להמתין בחוץ, אבל לא להרבה זמן, כי אחרי כמה דקות הם מוותרים והולכים. בשלב הזה קנולר פותח מטריה אבל נותן מחסה רק לעצמו, השאר נרטבים מהגשם.

יום שלישי, 19:30, גל אוחובסקי מדווש באופניים כשהוא נועל קרוקס עם גרביים (!) בקינג ג'ורג המ-ל-ך פינת הנביאים, לכיוון הסנטר.







.

חמישי. 19:10. אסי ישראלוף ושלום מיכלשווילי, שני שליש של מה קשור, פוסעים על קינג ג'ורג' המלך עם שקיות מלאות בגדים.









.

חמישי. 22:50. עינת ויצמן יושבת עם חברים בקנטינה בשדרות רוטשילד, ובשולחן אחר יושבת הדוגמנית אנה זאקין עם החבר הספר שלה. וגם גיא זוהר ועודד קטש. רק הרב של"ד הכין לעצמו בבית חביתה עם גבינה לבנה. עצוב.


.

שישי. 10:00. סמדר שיר יושבת במרפסת של הרויאל ביץ' באילת עם הילדה הקטנה והאבא, אוכלים ארוחת בוקר. הילדה הקטנה פונה אליה ואומרת לה "איי לאב יו מאמי".





.

שישי. 12:05. ליאת בלו והחבר שלה עושים שופינג בזארה קניון מול הים באילת. בלו ניגשת לקופה, משלמת בצ'ק על כל הרכישות, וכשהיא יוצאת השקית מצפצפת, כי שכחו להוריד לה את הזמזם. הרב של"ד מיד לקח טיסה לאילת והגיע להרודס כדי לראות את בלו מודדת את הרכישות.
.

פינתו הלפעמים-קבועה לפעמים-לא של ליאור שליין

ביום חמישי בשעה 21:00 ליאור נצפה בגפו בשער 3 של היכל נוקיה, במשחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לציבונה זאגרב. באותו המשחק ממש ישבה גם יעל גולדמן בקהל, אבל עם מישהו שהוא לא ליאור שליין.



.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:
*** אדם סרור
*** דני גבעתיים
***בוצ'י האוזר
*** עדי עמר
*** אסף קליין

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: בלילה שבין חמישי לשישי, בשעה חצות וחצי, ענת עצמון ודני סנדרסון נצפים ביחד בגני התערוכה בהופעה של אינפקטד מאשרום. אשכרה כמו שפעם היה בציפורה.

  • עוד באותו נושא:
  • עמוס תמם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully