וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: סופר נני בדגדגן

הפרשן

21.11.2007 / 16:38

קומוניקט יח"צני שהגיע לידי המדור גרם למבושיו של הפרשן להסמיק. ה' ישמור, מדובר כאן באשה שעובדת עם ילדים!

וזה דבר הקומוניקט:

"מסעדת "דג – דגן" נתנו סופר אירוח לסופר נני

ביום חמישי שעבר בשעה 11 בלילה הגיחה מהחושך האימא של כל ההורים הלו היא סופר נני מיכל דליות למסעדת "דג- דגן" –מסעדת הדגים האייכותית.

סופר נני חנכה משפחה מבית שאן שנתקלה בבעיות קשות עם ילדיהם, וחשבה שהכי נכון עבור ההורים הוא קודם כל לטפל בזוגיות שלהם, צוות ההפקה בשיתוף משרד יחסי ציבור מיכל זמיר בחר במסעדת "דג- דגן" כמקום אולטימטיבי לצילום, עיצוב המסעדה איכות האוכל השירות וכמובן החדר הפרטי הביאו את כל הבחורים להחלטה מנצחת.

גלי וקרן ולנר בעלי המסעדה הגישו לזוג מנות מבושמות, מנות ראשונות, מנות עיקריות ולקינוח כבר לא נשאר להם מקום. במהלך כל הארוחה עמדה מול הזוג מצלמה שתיעדה את שהותם במקום והנני שלהם לאותו ערב מיכל דליות הקשיבה ורשמה לעצמה הערות. בסוף הביקור הודתה סופר נני למסעדת דג דגן על האירוח ושאירה תמונה כטיפ".

וזה דבר הפרשן:

· הפרשן תוהה האם מי שנתן את השם למסעדה טרח לחבר את שתי המילים ולהבין איך קוראים לה? האם היה זה עבריין מין שהגה את השם או שמא השם ניתן למקום שחלק את המטבח עם בורדל עסיסי מן העבר השני של המסעדה?

· "עיצוב המסעדה איכות האוכל השירות וכמובן החדר הפרטי הביאו את כל הבחורים להחלטה מנצחת" – הלו, מה זה? איזה בחורים? מי בחורים? מתי דיברו על בחורים? אז היו הרבה בחורים יחד עם סופר נני בחדר פרטי ומעוצב?? ממש לא שמרטפי מצדה, אבל בהחלט ממשיך את קו הבורדל עליו דיבר הפרשן בסעיף הקודם.

· "גלי וקרן ולנר בעלי המסעדה הגישו לזוג מנות מבושמות, מנות ראשונות, מנות עיקריות ולקינוח כבר לא נשאר להם מקום" – הפרשן מקווה שמנה מבושמת אינה מנה שהשפריצו עליה פיור פויזון או דוידוף חלילה. הפרשן גם לא רוכש אמון לעניין הזה של "לא נשאר מקום לקינוח", ומעדיף להאמין שגם סופר נני יודעת שבמסעדות דגים עדיף לא להזמין בוואריה.

· דבר אחרון שהטריד את מנוחת הפרשן הוא סוגיית ה"השאירה תמונה כטיפ". מה פירוש תמונה כטיפ ולמה אף אחד לא הודיע שתמונה יכולה להחליף טיפ, או שאולי זה רק במסעדות בבית שאן, שם דברים מתומחרים אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully