וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב מעליבה

וואלה! סלבס

7.11.2007 / 8:17

זוכרים שנינה העיפה מהפורום שלה שתי מעריצות ביקורתיות? אז עכשיו אחת מהן עונה לה, ויש גם גילוי מרעיש: נינט היא לא אלוהים

בדיוק לפני חודש וואלה! סלבס סיפרה לכם על ההתכתשויות בפורום הרותח של נינט טייב, במהלכן נינה אפילו "הזמינה" שתיים מבנות הפורום לאסוף את הפוסטרים שלהן ולעוף ממנו. אז עכשיו אופיר, אחת המגורשות, משיבה לה. ושוב, וואלה! סלבס עושה קופי פייסט לקטעים נבחרים:

"... מאותה הודעה של נינט, בה "גורשתי" מהפורום על ידה, לא כתבתי כאן ולו הודעה אחת שלא קשורה לאותו המקרה. כאב לי, שהכאבתי לה. ועוד יותר כאב לי שקיימת האפשרות שהיא בכלל לא התכוונה לגרש אותי, ולא קראה בכלל את ההודעה שלי... החלטתי שאני חייבת להבהיר לנינט את המצב וכתבתי את המכתב הכי ארוך ופתוח וכואב שאי פעם רשמתי לה. פניתי למנהלת הנכבדת של הפורום, פעמיים, בבקשה לעזור לי בהעברת המכתב לנינט. היא לא התייחסה אלי.

... נינט לא אלוהים. אחד הדברים הבולטים שראיתי במשך כל שהותי פה זה הצביעות. יכולה להיות כאן תופעה כלשהי שרוב הפורום שותף לה, ואז ברגע שנינט נכנסת ומביעה את כעסה על אותה תופעה 95% מהאנשים כאן מאבדים עמוד שדרה ושוכחים שהם היו חלק מזה/ מבקשים סליחה למרות שתכלס הם לא מבינים על מה. תנסו לחשוב בעצמכם ולתת למחשבה הזו טיפה קרדיט- אולי לפעמים נינט היא שטועה?

אני סיימתי עם הערצות. אני יודעת שהרבה כאן יגידו שהם לא מעריצים, הם "תומכים". שהם לא הולכים אחרי נינט בעיניים עצומות - תנסו להיות כנים עם עצמכם, זה רק יועיל לכם".

- מטדי הפקות סירבו להגיב לידיעה.

אם וואלה! סלבס לא היתה בצוות של אנאפוליס היא היתה מתפנה לפתור את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully