וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: יהודה לוי אוכל לבד

דוריה למפל

27.10.2007 / 1:50

שלומי סרנגה בלי טאקט, יודה לוי אוכל לבד וברפאלי מתחילה עם הרב של"ד. בית הקברות במהדורת ציפיה לחורף, וממש תפוס לו העורף

.




.




.

שבת. 18:30. יונה אליאן וששי קשת, הזוג הוותיק ביותר בסלביה, בטח מאז שרמי וריטה כבר-לא, הולכים על ויצמן פינת יהודה המכבי לכיוון פארק הירקון. ששי, לבוש בחולצת פסים רוחביים, נתקע מאחורי עוברת אורח מסמסת שמתרכזת בסלולר שלה והולכת ממש ממש לאט.

.

שבת. 23:00. שלומי סרנגה יורד מ"הגג" בו הופיע במסיבה של הומואים ולסביות, מתיישב עם שלוש בלונדיניות שופעות חזה על ספסל בשדרה בפינת שד"ל. שלומי, אלוף בחלוקת קשב, משוחח עם הבנות ובו זמנית סוקר את הבחורות שיוצאות מהמסיבה ומסנן, בקול רם מדי: "יא-אללה, אלה לסביות?!".

שני. 9:45. יהודית רביץ יושבת לבדה בקפה אילן'ס באבן גבירול, ולא מפסיקה לפהק. נו בטח, ארבע לפנות בוקר היא לא נרדמת.









.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שני. 16:30. בר רפאלי והאמא התומכת-דוחפת ציפי לוין יושבות בארומה מתחת לבית וואלה! באבן גבירול, שזה ממש כמו לתת לחתול לשמור על השמנת, או במילים אחרות: עאלק לא רוצה תקשורת סביבה.



.

שלישי. 9:00. מרב מיכאלי, הכלבה הגדולה שלה שעושה הב הב כשקוראים לה דנה, וגל גבאי יושבות בבראסרי. לדמיין את מרב אוכלת זה בדיוק הנונים שגורמים לרב של"ד לכשכש בזנב.







.

16:25. שלישי. יודה לוי יושב בוול דאן באזורי חן ומנגב לעצמו חומוס ופיתות בגפו, שזה אומר לבדו, שזה אומר שכדי להיראות כמו נינט לא אוכלים חומוס ופיתות.







.

רביעי. 10:00. אדיר אוחיון, הפליט העצוב של כוכב נולד 5, צועד עם ידידה שלו באזור המוסכים של מפגש הסטייק, דרך מנחם בגין. המקור אף מרחיב: "אף אחד לא מסתובב באזור הזה, ואדיר מה-זה נמוך!!!". (אז מה, הרב של"ד לא מתחרט על אף סמס).

.

נון דו-גלגלי: רביעי. 19:00. כמה אופנוענים וקטנועיסטים עומדים ברמזור בדרך נמיר פינת ארלוזורוב, כשלפתע עוצרת לידם וספה חדשה שחורה בלוק וינטג'י, מבריקה ומדונדשת. אחד הרוכבים פונה לאיש שעל הווספה, שעולה משהו כמו 25,000 שקל, ושואל אותו איך היא. האיש מסביר שזה שווה את ההשקעה ושהתחשק לו "משהו איכותי קצת להתפנק בו". ולמה הרב של"ד מספר לכם את כל זה? כי האיש על הווספה הוא אסף הראל. באמת עשה יופי של עסקה בהיי טק.

חמישי. 19:45. הראל מויאל נצפה כשהוא יוצא שבע ממסעדת פינתי בבוגרשוב. הרב של"ד בדיוק נשנש פרגיות עם סקעת באיציק הגדול.








.

שישי. 12:55. אבי גרייניק, הסייד קיק של ליאור שליין, רוכב על אופניים בדיזינגוף פינת נורדאו, ממתין שהרמזור יתחלף לירוק. אז גרייניק יודע שרק בירוק מותר לעבור, אבל הנון הבא צריכה ללמוד.



.

שישי. 17:50. ריקי בליך, שחקנית איכותית ואסתי המכוערת, הולכת על קינג ג'ורג' המלך עם כלבה, בלי רצועה, חוצה את הכביש באמצע, בלי מעבר חציה. הרב של"ד היה לוקח את הכלבה להגיד הגומל.




.

פינתו הלפעמים-קבועה לפעמים-לא של ליאור שליין

השבוע שליין לא עשה שום דבר. אבל יש למעלה נון על מרב מיכאלי ונון על אבי גרייניק, שביחד זה כמו נון על שליין עצמו.









.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:
*** אדם סרור
*** דני גבעתיים
*** גרפיקה רותם
*** אסף קליין
*** עדי עמר

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: רביעי. 17:30. אחד המקורות החזקים של הרב של"ד צועד עם זוגתו על שינקין. לפתע אומרת הבת-זוג: "יא! תראה איך זאתי דומה לג'קי ממופע שנות ה-70!". המקור, מקצוען עם ותק, תוקע בזוגתו מבט קשה ומשיב לה: "לא מאמי, זאת ימית סול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully