וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר מילר חומק מהסופר פארם בקניון :בית קברות לנון-אייטמים

דוריה למפל

13.10.2007 / 1:30

אניה בוקשטיין מעורה, הראל סקעת מבסוט נורא, אמיר פיי גוטמן בהזמנה מוזרה ויודה לוי מסתדר לא רע. הרב של"ד מגלה מצבה

.





,




,

שבת. 9:00. חיים יבין בחניון של נווה צדק. המקור מדווח: "יבין מתקשקש עם הקופאית של החניון באותה הצורה שבה גברים מתקשקשים עם נשים שהן לא אמא שלהם. אחרי כמה דקות הוא מסתובב, נכנס לג'יפ הרבה יותר מדי גדול, ונוסע". הרב של"ד נגד צרות עין, אבל חובתו העיתונאית היא להציג את הדברים כפי שהם.
.

שבת. 21:00. אדיר מילר חומק מהסופר פארם בקניון גבעתיים כשהוא נטול שקיות, אבל שותה פרי-שייק מהדוכן למעלה. הרב של"ד הפסיק עם זה בסוף הניינטיז, זה עשה לו כאב בטן.




.

ראשון. 18:00. שירז טל נכנסת לירקן יקרן ברחוב פנקס, ממששת עגבניות, מריחה מלפפונים, רושמת את הקניה ויוצאת.








.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יום שני. 15:55. כך טוען המקור: "הראל סקעת נוסע בפאג'רו על הרצל פינת לילנבלום. הוא מדבר בדיבורית ונראה מאד מרוצה מעצמו". הרב של"ד עדיין לא מבין איך אפשר לנסוע על פינה, אבל סומך על המקורות שלו.




.

יום שני. ערב. יודה לוי סועד את לבו, בלי לבה של נינה, במסעדת ג'וז ולוז, שנמצאת, איזה קטע, ברחוב יודה הלוי.









.

רביעי. 8:20. אניה בוקשטיין מגיעה לבראסרי באבן גבירול, לוקחת עיתון מבפנים, יוצאת החוצה ומתיישבת עם נס-לי ברדה, השותפה המקריינת שלה שסיימה לשדר 20 דקות קודם בערוץ 10. אם זה היה קורה לרב של"ד הוא היה מבקש ממנה את החלק של הספורט, או לפחות פותר איתה תשחץ.

רביעי. 19:18. אמיר פיי גוטמן נכנס עם חבר לארומה בפנקס פינת אבן גבירול ומזמין עוגיות. בסדר, הרב של"ד יתאפק מלספר בדיחות מתבקשות.






.

נון רדיופוני: רביעי. 21:42. עמרי רונן ודני סידס יושבים בלילי רוז באבן גבירול. חושך. אלכוהול. שיחה גברית. ועכשיו, כפרס על זה שבאמת קראתם את זה, תבחרו אם בסוף השעה הרב של"ד ישמע שלושה שירים של מרגול או שלושה שירים של שרית חדד.

.

חמישי. 23:30. איגי וקסמן מכבדת בנוכחותה את ההופעה של ברי סחרוף בבארבי. עוטה על עצמה חולצת פסים ופרצוף חמוץ.








.

שישי. 13:15. שמיל בן ארי, בחולצה בגוון ירוק דהוי, רוכן לעבר אוטו ברחוב יהלל. המקור "שמיל מחוייך, זוכה להסבר כלשהו או הכוונה כלשהי, מדף כלשהו שהאדם ברכב מצביע עליו".





.

שישי. 13:30. ריקי גל יושבת בקפה בזל עם חברה, נראית מצוין, שותה קפה וחולקת קינוח עם גלידה. לפתע מגיעה חתולה (חתולה, לא חתול, מילה של הרב של"ד). ריקי מתחילה לעשות פוצי מוצי, מכבדת את הגוש הפרוותי בגלידה, ופוסקת: "היא לא בעניין של גלידה. אולי נקניק או טונה". בדיוק כשהרב של"ד חשב שהוא לא יוכל לאהוב אותה יותר, הוא אוהב אותה יותר.

יום שישי. 15:22. הדוגמאפרת שלי גפני יושבת באספרסו בר בדיזינגוף פינת בן גוריון. הרב של"ד חייב קונסילר לטשטשט את החטאים.






.

שישי. 16:43. עלמה זק, זו שהרב של"ד ממש רוצה לקרוא איתה תסריטים, והבנזוג אלון נוימן צועדים על בן יהודה. המקור אף מרחיב: "הם דיברו דיבורים".







.

שישי. 19:23. ששון גבאי לוגם קפה בקפה אידלסון בדיזינגוף. הרב של"ד מעריך אנשים שזכו בפרס אופיר ונשארו מחוברים לעם.







.

פינתה של עליזה זאנה, היח"צנית שלא זאנה:

היח"צנית יקירת המדור הגיעה השבוע לבית החולים עם חשש לאבנים בכליות. לרב של"ד זה מזכיר את אינתיפאדת אל אקצה, כשזרקו עליו אבנים לכיוון הכליות. בכל אופן, המדור מאחל לזאנה החלמה מהירה.




.

פינתו הלפעמים-קבועה לפעמים-לא של ליאור שליין

בלי הרבה הקדמות, הרב של"ד יודיע שהפעם הוא יתן לפינה לדבר בעד עצמה, ולא יוסיף דרשה מחכימה כהרגלו: באיזשהו יום השבוע, ליאור שליין ומרב מיכאלי הלכו לספורטק ושיחקו כדורסל.




.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:

*** עיניים שלי: אדם סרור
*** עין תחת עין: דני גבעתיים
*** עין הדג: נעה שורש
*** עין עצלה: גרפיקה רותם
*** בבת עין: אברהם אבינו

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: יום ראשון, ערב. כתב ערוץ 10 לענייני ערבים שלמי אלדר מגיע לארוע פתיחת היכל התרבות של נס ציונה. אלדר עומד בחוץ, יוצא אליו נתן דטנר ואומר לו: "תגיד לי, מה יהיה?" (מתכוון למצב, "המצב"). שלומי עונה לו. אחרי כמה דקות יוצא מנכ"ל הקאמרי נעם סמל ואומר לאלדר: "תגיד לי, מה יהיה?".

  • עוד באותו נושא:
  • אדיר מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully