וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! סלבס מערערת

וואלה! סלבס

4.10.2007 / 0:05

לכבוד החג השני וואלה! סלבס מגישה את מצעד המקומות ה-2 במציאות וגם לא ממש במציאות. הזדמנות בלעדית לתקן את העוול

(צילומים: בוצ'צ'ו, אביב חופי, רויטרס)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

1. אנה ארונוב

השמעון פרס של "רוקדים עם כוכבים". למרות שאי אפשר להישאר אדישים כשהיא מתחילה לזוז ולמרות שוואלה! סלבס עוד לא הצליחה להחליט איזה חלק בגוף שלה יותר שמיימי, היא נאלצה להסתפק במקום השני בשתי העונות הראשונות של התכנית. הרצפה עקומה?

2. שמעון פרס

שימון הוא אמנם כבר נשיא (לא ממש כבוד אחרי קצב, אבל מילא), וזה עדיין מרגיש שעשו לו ג'סטה, אחרי המון שנים שבכל פעם שהיתה לו הזדמנות לנצח - הוא הפסיד. אז תגידו, אני לוזר?

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

3. רונה-לי שמעון

רונה-לי מרטיטה את וואלה! סלבס עוד משלב האודישנים של "נולד לרקוד", למרות שאפילו מקום שני היא לא לקחה שם. אחרי זה נאלצנו לראות אותה בשיר שלנו, רוקדת כשהיא עצובה, רוקדת כשהיא שמחה ורוקדת כשהיא ישנה. יש מצב שאם היא היתה לוקחת את המדליה היא היתה בג'וליארד במקום אור כחלון?

4. שירי מימון

העונה הראשונה של "כוכב נולד" שינתה סדרי עולם והשאירה את ההימור הבטוח של וואלה! סלבס במקום השני. אז עכשיו, אחרי שהביאה כבוד באירוויזיון, ואחרי שגם רן דנקר וגם יודה לוי הודו שסימסו לה ולא לנינט, צריך לשאול: שלחתם sms לפיינליסט הלא נכון?

5. אושרי כהן

אושרי כהן הוא המקום השני של נינט בתור אריאל סילבר ב"שיר שלנו 2". נינה חושבת שנכנסה ממנו להריון, אז היא עושה טובה ומתחתנת איתו ולא עם רן, כי ככה זה בחורות ששומרות על מסורת ומנשקות מזוזות. וואלה! סלבס, שתמיד העדיפה מניאקים, תוהה: אולי מלכתחילה הוא יותר שווה מזוהר להט?

6. מירי בוהדנה

וואלה! סלבס במכונת הזמן: ב-1994 בוהדנה משתתפת בתחרות מלכת היופי וזוכה בתואר "נערת ישראל", שזה במילים אחרות - מקום שני. לא רק זה, ולא שוואלה! סלבס בקטע של לסכסך, אבל אחרי שהיא מנהלת זוגיות משמעותית עם איל גולן, הוא מוצא את עצמו עם החברה הכי טובה שלה, אילנית לוי. לסיום, דמיינו שאתם בבו קובו. זה נעים.

7. הראל סקעת

הוא לא שם נר על החלון, ולקח מקום שני בכוכב נולד 2. מאז נחלקות בנות ה-9 עד 15 לשני מחנות: סקעתיות ומויאליות. וואלה! סלבס כבר לא בת תשע, אבל עדיין שואלת את עצמה אם הצדק נעשה.

8. ניקול ריצ'י

המאומצת של ליונל התחילה בתור ווייט טראש די שמנה ודי מכוערת וגילמה את תפקיד הצל של פריס הילטון בהצטיינות. מאז עברו הרבה בחורים על שתיהן, ועכשיו נראה שהגולם קם על יוצרו. למרות שריצ'י שוקלת כמו נוצה, נמצאת בהריון מתקדם וגם נכנסה לכלא, נראה שלפריס יש מה ללמוד ממנה. הכל יחסי בחיים.

9. רן דנקר

האם יכול להיות שרני הוא הסקנד בסט של נינה? האם יתכן שהוא ויודה עמדו מול המאמי והיא הצביעה על לוי? או שאולי בכלל יודה קיבל את השאריות של רן? וואלה! סלבס צריכה להסתודד עם אפרת בוימוולד כדי להחליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully