וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית חדד חוגגת יום הולדת ופלטינה

דוריה למפל

29.9.2007 / 1:45

נינט ואסתי מפרגנות ליוני בלוך, מאור כהן נראה כמו שלוך והראל סקעת יודע איפה לצרוך. הרב של"ד מגיש בית קברות במהדורת ענק

.




.




.

שבת, יום כיפור. 17:00 אסף אמדורסקי ומילה יורדים במורד שינקין. הוא באופנים והיא בקורקינט ורוד. הרב של"ד אוהב להאמין שמיכל נשארה להניק את נינה בבית.







.

יום ראשון, שעת ערב. רונה-לי שמעון מגיעה לארוע פתיחת הביאנלה לאמנות בהרצליה. כן, זה בסדר, את לא פלקט.










.

יום שני 15:00. זארה בדיזינגוף סנטר, שזה ממש על קינג ג'ורג' המלך. חן אהרוני, אקס כוכב נולד נכנס לעולם התוכן של הסלבס ומתחיל לתור אחרי מלתחה חדשה עם הסטייליסט גל אפל.

באותו המקום, ארבע שעות אחר כך –

רוני סופרסטאר והדס מורנו מחטטות בין המדפים של אותה חנות. אולי נשאר משהו עם פאייטים בשביל הרב של"ד?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

יום שני בערב. שרית חדד חוגגת יום הולדת ופלטינה. נדב אבקסיס ניגש לאתי לוי וקורא לה בשמה. לוי מחליטה להשתעשע ואומרת: "אני לא אתי, אני זהבה". אבקסיס מחוויר, לוי מודה שהריצה עליו דאחקה.



.

יום שלישי, 14:00. מאור כהן עומד ברחוב קינג ג'ורג' המלך עם חבר לידו. המקור של הרב של"ד מדווח: "הוא נראה חוכך משהו בדעתו, ואז מחליט. ניגש לחנות לספרים משומשים ומחפש משהו בדוכן בחוץ. נראה כמו שלוך". שלוך? זו לא מילה שרק זקני צפת משתמשים בה?
.

יום שלישי, שעת אחרי הצהריים. יזהר כהן אוכל חומוס בחומוס באזל. הרב של"ד מקפיד על תנועה ניגובית סיבובית, כמו בהעמדה של אבניבי.







.

יום רביעי, צהריים. ראשון חולף מיכאל מושנוב בכיכר מסריק, עם ג'ינס שנופל ממנו, חולצה מרושלת, וצווארון שלא סודר. ועם זאת, נא לא להתבלבל, מדובר ברישול מתוכנן מראש ואכן מגניב.

ממש כמה דקות אחר כך –

משה פרסטר, זה שטל פרידמן המשיך בלעדיו, נכנס לקפה מסריק ומשתקע שם לזמן די ארוך.

וממש ממש מעט זמן אחר כך –

עובר ארקדי דוכין, קרוקס אדומות לרגליו, ילדה בידו האחת ותיק יד כחול ונשי בידו השניה. גם הפעם הרב של"ד לא מתיימר להבין את נפש האמן.

וממש ממש ממש שניות לאחר מכן –

מיכאל מושונוב חולף שוב בכיכר. עדיין מגניב.

מספר שעות אחר כך, או ליתר דיוק ב-19:15, ארקדי ילך עם אשתו והילדה על הטיילת, אבל זה עדיין לא מסביר את התיק הכחול.

יום חמישי. 23:00. יוני בלוך מופיע בבארבי ומקבל פרגון כפול שהרב של"ד יכול רק לחלום עליו: גם אסתי גינזבורג וגם נינט טייב באות לצעוק "יוני תעשה לי ילד" ואפילו מתקשקשות זו עם זו בין השירים. אסתי הגיעה עם בחור שחופן אותה ללא הרף בזמן שהיא ציחקקה ונינה הגיעה בגפה, כשגופיה שחורה וחצאית שבקושי אפשר לראות לגופה ונעלי עקב אימתניות וגרבי ברך לבנות לרגליה. הרב של"ד זקוק לסטייליסט דחוף.

יום חמישי. סבא טוביה צפיר מופיע במלון מלכת שבא באילת. אחרי הצ'ק אאוט הוא נותן לבל בוי עשרה שקלים, לוחץ לו יד, מאחל חג שמייח וממשיך.






.

יום חמישי. שעת לילה מאוחרת. טל אלון, הבחור שגורם לרן דנקר להיראות לא משו בכלל, נכנס לליין הגייז בפאג עם כמה חברים. מקורו של הרב של"ד אף מרחיב: "לא ברור מה הוא עשה שם אבל הוא התלבש מאוד יפה". הרב של"ד מחזק את ידי הקהילה: לפעמים חלומות מתגשמים.

.

יום שישי. 12:00. הראל סקעת, אחד מהאושפיזין הקבועים בסוכה של הרב של"ד מגיע למסעדת מסה ברחוב הארבעה, ומתיישב לאכול עם בחורה.








.

יום שישי. 13:40. חברה של איתי תורג'מן מרכיבה אותו על הטוסטוס בדיזינגוף. זהו, מהפיכת המינים הושלמה. הרב של"ד יכול לנוח.








.

יום שישי. 15:15. ליהי אלון, אחת שהרב של"ד היה רוצה לראות בלי שביס, נפרדת מכמה חברות על דיזינגוף פינת בן גוריון בקריאות סטייל "ביוש" ו"נדברוש" ונכנסת לאודי של החבר שלה ציון חדד. לא קל, לא קל.



.

יום שישי. 15:50. אורי גוטליב (גברים מצחיקים שמשחקים אותה חסרי ביטחון נוגעים מאד לרב של"ד) בהופעה של הבנות נחמה בזאפה. רגע, שכחנו משהו: אורי גוטליב יחף בהופעה של הבנות נחמה בזאפה.



.

יום שישי, 16:00. שרה פון שוורצה, שחקנית עם רקורד ושם של ברונית אוסטרית, רוכבת עם הבת שלה על האופנים ליד ההריסות של הבימה (היא מהקאמרי, אולי באה כדי לשמוח לאיד) ומדברת בסלולרי תוך כדי רכיבה.


.

יום שישי 17:00. רפי רשף צועד עם בתו ברמת החייל, בזמן שהיא מספרת לו על איזו בחורה שלומדת איתה פסיכולוגיה. מזמן לא עשו לרב של"ד ניקוי ארובות.






.

יום שישי. מהצהריים ואילך. יפתח קליין, אחד השחקנים שמוציאים לרב של"ד את הריכוז, חוגג יום הולדת 35 בלימה לימה. בין האורחים: שלמה ארצי, האבא של שירי, שהיא במקרה אשתו של יפתח. הרב של"ד מאמין שאפשר למות מקנאה.



.

פינתו הלפעמים-קבועה ולפעמים-לא של ליאור שליין

והפעם בפינה שהופכת לכמעט קבועה על בטוח: ממש כמו אדם וחווה בשעתו, ליאור ומרב טסות לנגוס בתפוח הגדול בניו יורק. הרב של"ד מבקש: כשאתן מגיעות לברוקלין - קצת צניעות.






.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** נביא בעירו: אדם סרור
*** נבי מוסא: דני גבעתיים
*** עירית ענבי: אסף קליין
*** נבי ארנבי: נעה שורש
*** דבורה הנביאה: ירון מנדלסון



* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היתה בציפורה: יום שישי. 12:00. יוסף פרציקי יוצא מהסופר פארם ברמת אביב ג'. הרב של"ד אמנם חולה על עבי כרס בכריכה קשה, אבל למה לפני האוכל?

  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully