וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: אביגיל אריאלי אוכלת

דוריה למפל

22.9.2007 / 0:30

אביגיל אריאלי אוכלת, ליאל דניר מסתכנת, צדי צרפתי יד ביד ודודו זר עוזב מיד. הרב של"ד תוקע בשופר, גם לפני שיום הכיפורים נגמר

.






.



.

יום שבת. נתב"ג. חני פירסטנברג, שחקנית ג'ינג'ית עם רווח סטייל ונסה פאראדי בשיניים, שבה עם בן זוגה יובל שגב או רנו פסקל אם תרצו מחופשה זוגית באמסטרדם. הרב של"ד לעולם לא ישכח את האשה האדיבה שפגש ברחוב החלונות האדומים.

.

הנון הכי נון מכל הנונים: יום ראשון. 19:00. מנשה נוי עומד מול מתחם החנויות ברחוב ויצמן ומדבר בסלולר. הרב של"ד פינטז על אשתו כל החמישיה הקאמרית.







.

יום ראשון. נתן זהבי , יותר מעצבן מעצבני, צועד בכיכר מילאנו לכיוון אבן גבירול. מקורביו של הרב של"ד דיווחו: "הנ"ל לובש כהרגלו מכנסיים שחורים, חולצת טריקו שחורה וחולצת ג'ינס בהירה מעל. חמוש במשקפי שמש".


.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נון קולינרי על בסיס אקסים: יום שני. צהריים. שירה פרבר, הלשעברית של ליאור אשכנזי מנשנשת צ'יפס יחד עם הבת המשותפת בקונגרס בזל באבן גבירול.





.

נון-אירוויזיון: יום שני. 22:00. יזהר כהן מגיע מכיוון הים עם שתי חברות, נפרד בצומת ירמיהו-דיזינגוף מאחת מהן בנשיקה על הלחי, וממשיך לעבר הלא נודע עם השנייה. הרב של"ד צם רק עם מים וג'חנון.



.

יום שלישי. צהריים. אורלי זילברשץ כבר-לא-בנאי, חובשת כובע, עוטה על עצמה קרדיגן ומרכיבה משקפי שמש. פוסעת בנחלת בנימין כשהיא גוררת את האופניים שלה לצדה. הרב של"ד נזכר בערגה בימים בהם יובל איחר בגלל הילד.





.

נון פראיירית של אף אחד: יום שלישי. 17:30. סי היימן חולפת לה ביודה מכבי (אח חורג של יודה לוי) כשלידה שני ילדים רוכבים על אופניים. הרב של"ד איבד עניין.






.

יום שלישי. 16:30. עינת שרוף , השרהל'ה שרון של יאיר לפיד, משלמת את החשבון שלה על הבר של גוצ'ה באבן גבירול,

באותו הזמן -

חמי רודנר עובר עם מבט נבוך על פניו, שעה שהוא מוביל רגלית שני זוגות אופני הרים יוקרתיות. אחד בשבילו, אחד לרב של"ד.

יום רביעי. 22:00. צדי צרפתי הולך במעלה שנקין שלוב זרוע עם אשה בגילו (מקורביו של הרב של"ד ניחנו ביכולת לזהות גיל על פי ריח גוף). עוטה על עצמו את אותה חולצת כפתורים מזעזעת בצבע תכלת. נו, מה נגיד, ששינקין זה ליד קינג ג'ורג' המלך, שזה לא בדיוק זה?
,

חמישי. 11:00. דורון אשכנזי, זה שמעצב לרב של"ד את הציציות, צועד בפרישמן פינת דיזינגוף. לבוש במכנסי ברמודה, גופיית סבא ועל זה חולצת כפתורים ורודה פתוחה, עם קפה TAKE AWAY ביד, ותיק ביד השנייה. רכלניו של הרב טענו שמדובר בנון חתיך.

.

יום חמישי. 17:30. עינב גלילי, קריינית רצף במיל' ומגישת בוקר בדימוס, צועדת עם התינוק הטרי בעגלה ברחוב פנקס, שזה ממש איפה שהרב של"ד תוקע בשופר.








.

נון כוכבי ילדים בדימוס: יום חמישי. 22:00. אביגיל אריאלי סועדת את לבה באזור המעשנים בבראסרי. באותה השעה נכנס דודו זר ומתפוגג מהמקום כי אין איפה לשבת. הרב של"ד חיכה כמו כלב, חצי שעה.



.

יום שישי. 00:20. ליאל דניר, שזה כמו בר רפאלי, רק עם מראה מתוחכם יותר, הולכת על הכביש כשהיא משוחחת בסלולרי במעלה רחוב בלפור פינת יוחנן הסנדלר. כמה מכוניות צופרות לה, לא כי היא כוסית אש, פשוט כי הכביש לא מספיק רחב, אבל דניר בשלה - היא לא עולה למדרכה.
.

פינתו הלפעמים-קבועה ולפעמים-לא של ליאור שליין

בסופ"ש האחרון ליאור נשאר לבד בבית. למה? כי זוגתו מרב מיכאלי קיבלה את פניה של תשס"ח בבטן-גב בחושה בסיני. כבר שנים שהרב של"ד שובר את הצום עם באבא גנוש.





.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** תרנגול כפרות: דני גבעתיים
*** כפרה עליו: אדם סרור
*** כופר היישוב: אסף קליין
*** כפר קאסם: גרפיקה רותם



* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היתה בציפורה: יום שלישי. 9:00. רפי רשף יושב בביואיק ע-נ-ק-י-ת בצומת ליד בית המעצר באבו כביר, לועס מסטיק ומנפח להנאתו בלונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully