וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרב מיכאלי בסבב פגישות בבראסרי

דוריה למפל

8.9.2007 / 3:05

נירו לוי שומר על פאסון | אושרי כהן לבד אבל כוסון | אניה בוקשטיין בהופעה המונית | לוסי דובינצ'ק צריכה לשלם למונית. הרב של"ד ניקה את המצבות והדליק את הנרות, רק בלי פרחים אצלו בבית קברות

.






.



.

יום שני בצהריים. מסדר כנפיים במסעדת טוטו האיטלקית: בשולחן אחד הרמטכ"ל המונפק דן חלוץ עם דוד עברי. בשולחן אחר יונה ונער - הצלמת ורדי כהנא והסופר מאיר שלו. ועל הבר, לבדה – הילה רהב, צלע עיקרית בשושלת יח"צנית שיכולה אפילו לשנות את התדמית המושחתת שדבקה ברב של"ד.
.

יום שלישי, 9:00. מרב מיכאלי, זאת שגם השבוע לא ארגנה לנו את הפינה הלפעמים-קבועה ולפעמים-לא של ליאור שליין, יושבת בבוקר בבראסרי עם אחותה, אחר כך אחותה הולכת ובאה עינת ארליך, אחר כך עינת ארליך הולכת ומגיעה עליזה אולמרט. סתם, עליזה לא באה. חבל, דווקא יכל להיות נחמד.

יום שלישי, 20:30. דני קושמרו, מגיש רגיש שבעיקר מחכה שישלחו אותו לסקר מרוצי מכוניות, פוסע על רחוב ז'בוטיסנקי ומשוחח בסלולר. לגופו ג'ינס, חולצת משבצות, ונעלי אצבע מזעזעות. שים לב קושמרו - כשאתה הולך ברחוב רואים לך גם את פלג הגוף התחתון.
.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

יום שלישי בלילה. אושרי כהן, הוא ולא ציון ברוך ולא איתי תורג'מן, נא לא להתבלבל, נכנס לברבוניה בבן יהודה. אוכל לבד, שותה לבד, יוצא לבד. חבל שלא אמר, בדיוק גם הרב של"ד היה רעב.





.

יום רביעי, שעת לילה. אניה בוקשטיין, אחת שהרב של"ד כבר ליהק כמה פעמים לשחק את הבת הדוסית שלו, מפזזת ועושה למעלה-למטה עם הראש בהופעה של ניין אינטש ניילס.




.

יום חמישי, 00:38. לוסי דובינצ'ק, זאת שאם היה נולד לה בן הרב של"ד היה עושה לו את הברית, מוציאה כסף מהכספומט ברחוב דיזינגוף בזמן שהחבר שלה והתינוקת הטרייה אלמה ממתינים במונית.



.

חמישי לפנות בוקר. נירו לוי עומד במעבר חציה ברחוב בן יהודה. עוברת במקום פרגית, מהסוג שלא לוקחים לתרנגול כפרות, קורצת וצועקת לו "נירו תעשה לי ילד". כצפוי, נירו שומר על פאסון, מחייך וחוצה את הכביש.



.

חמישי, 9:00 בבוקר. יעל הדר, שחקנית איכוצ'ית שהרב של"ד תמיד יזכור לה רק את "לחיי האהבה", פוסעת בשדרות בן גוריון, קוראת תסריט, חיוך מרוח על פניה וצחקוקים בוקעים מגרונה. ספרי גם לנו וגו'.


.

אפילו-לא-נון על בסיס קרבה לראשי ממשלות: יום חמישי, 18:15. נועה רוטמן (בן ארצי) ובעלה הולכים בשינקין מכיוון אלנבי לרוטשילד ופונים שמאלה לאחד העם.




.

חמישי 21:00. אריק סיני הולך בדרך הכורכר בכיכר מסריק, שמחברת בין פרישמן לקינג ג'ורג' המלך.









.

יום חמישי. 23:20. אייל ברקוביץ', או כמו שהרב של"ד קורא לו - הקוסם, יושב על הבר בקנטינה.

באותה השעה -

מגיע ניר פרידמן לאותו המקום, אנשים מזהים אותו ומעניקים לו חיבוק בשוונג שכזה. ה ה הכיצד אנשים אוכלים מהצד?

ועדיין באותו מקום -

אלונה קמחי יושבת, ריח שמפו בשיערה, אפלולית מבטה ומפגינה לוליינות מרשימה כשמצליחה להחזיק כוס יין וסיגריה ביד אחת!

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** טיפת מזל: אדם סרור
*** כמעט אזל: דני גבעתיים
*** מעט מנוזל: אסף קליין
*** עוף גוזל: אמנון אייטמים

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: יום חמישי. צהריים. צ'ינו מהעונה הראשונה של פרוייקט Y, לובש מדים ומבקש לפתוח תיקים. ככה זה כשאתה קב"ט במלון דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully