וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנבלום ודונסקי חתולות

22.8.2007 / 16:47

מלכת השמפואים והבר רפאלי של דור המייסדים שאגו זו על זו במסיבת יומולדת. רוזנבלום: "יש אורחות שאני לא אוהבת" דונסקי: "אם יש למישהו בעיות פסיכולוגיות זה בעיה שלהם". וואלה! סלבס אמנם למדה גישור, אבל יש סכסוכים שגדולים אפילו עליה

חתול שחור בגודל של נמר עבר אתמול בין פנינה רוזנבלום, מחיית הגרביון וקארן דונסקי, מודליסטית היסטורית והיסטרית. במסיבת יום ההולדת של העיתונאית דליה בן ארי, ניגשה הרוזנבלום לברך, ואמרה ש"יש אורחות שאני מאוד אוהבת ויש כאלו שאני ממש לא". מקורבים לפנינה מסבירים כי הכוונה היתה לאורחת קארן דונסקי, שאיתה פנינה לא מדברת. פנינה הגדילה לעשות וסיפרה לאחת האורחות שמאד לא נעים לה לשמוע שקארן צוחקת עליה בפורומים שונים.

דונסקי מגיבה (שווה להישאר עד הסוף)

- קארן, חתול שחור?
- "היא התחילה להגיד כמה דברים על דליה (בן ארי). היא אמרה שיש אנשים שהיא אוהבת וכאלו שלא, אני אפילו לא יודעת אם זה נאמר עליי. אין לי שום עניין עם פנינה רוזנבלום - היא לא חברה שלי, אני לא מתרועעת איתה. אני לא יכולה להיות חברה של כולם".

- אז אין איזה קאט פייט?
- "אני לא יודעת על מה אתה מדבר. אני אדם בוגר עם תואר בפסיכולוגיה ואם יש למישהו בעיות פסיכולוגיות זה בעיה שלהם. הגברת הזאת, המוצר הזה, לא מעניינת אותי - בשבילי היא אחת מיני רבות. אני לא יודעת מה היא עושה, אפילו אני אפילו פרגנתי לה. לא היה שום דבר לא דיברתי איתה אין לי שום דבר עם הגברת. יותר מזה - אני גיליתי אותה בגיל 16".

- אז למה אתן לא מדברות?
- "זה שאנחנו לא מדברות, זה עניין אישי שלי ויש לי כבוד לעצמי. אומרים שאת החברים אתה יכול לבחור אז אני בן אדם פרטי וזה לא עניינה של התקשורת. שוב, אני זאת שגיליתי אותה - היא הייתה ילדה מקסימה היה לה את העור הכי יפה שראיתי היו לה הרבה דברים".

- למה היה? עכשיו אין?
- "בגיל מבוגר העור לא נראה כמו בגיל 16. היא היתה ילדה מקסימה ואני אימצתי אותה והבאתי אותה לגוטקס, לבן לם. אם היא כנה היא תודה ואז היא נסעה לחוץ לארץ ומאז הופסק הקשר הילדה גדלה והקשר נותק".

יפה אפרתי בשם הרוזנבלום מסרה בתגובה: "יש גבול למידע הנמוך הזה שאותו קארן דואגת לפזר. אנחנו מאחלים לה הצלחה".

פעם, כשוואלה! סלבס היתה דוגמנית מסלול, חתול שחור ירק עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully