וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקלואיס במסע לרישיון

11.8.2007 / 13:49

שש (6!) פעמים, ניסה השרירן לצלוח את מבחן התיאוריה שיעניק לו את רישיון הנהיגה אחרי השלילה, עד הסוף הטוב. קבלו את הסיפור המלא

מייקלואיס, מחברת החשבון הרישמית של תלמידות טיפשות-עשרה, מנסה להחזיר עטרה ליושנה, כלומר את רישיון הנהיגה שלו אחרי השלילה המפורסמת (ראו קישור). בעשרת ימי התשובה האחרונים, הגיע לואיס חמש פעמים לעשות תיאוריה ובכל פעם משהו התפקשש. קבלו את הסיפורים הביזאריים וקבלו תמונה של קוביות לכל אירוע, סתם כי בא לנו לפנק אתכם.

#1 מייקל והילדים המתעלקים

בפעם הראשונה, הגיע לואיס בשעת בוקר מוקדמת לבית פרנקפורט. בזמן שעמד בתור, עצרו שלושה אוטובוסים ובהם ילדים שהגיעו לקייטנה והתעלקו עליו בבקשה לחתימה ותמונה. לואיס חתם והצטלם במשך דקות ארוכות, אבל כשחזר לתור, האנשים סירבו לתת לו לחזור למקום בו עמד והוא נאלץ לחתוך לטובת צילומים ל"ראש גדול".

#2 מייקל מושבת

בפעם השניה, נפל משחק השבץ-נא על מבחן אקטואליה. לואיס תפס טרמפ עד למשרד הרישוי בחולון הפריפריאלית, אבל גילה להפתעתו שיש שביתה כללית במשק והמשרד סגור.






.

#3 מייקל חזק בעיצומים

בפעם השלישית הגיע פרץ הקוביזם למשרד הרישוי בחולון, שוב בשעת בוקר מוקדמת, אבל באותו הבוקר היו עיצומים של עובדי משרד התחבורה עד השעה 10 בבוקר. מאחר שהיה צריך להתייצב בצילומים בהרצליה כבר בתשע וחצי, הוא נטש את המקום באכזבה.


.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

#4 מייקל והבעיה הרפואית

בפעם הרביעית למד הקוביה ההונגרית ונכנס בין הראשונים למשרד הרישוי החולוני. אממה, כשנכנס לחדר בכוונה לעשות את הבחינה סופסוף, התברר שאין חותמת של רופא המשפחה על הטופס מה שמנע ממנו לעבור את המבחן התיאורטי ושוב לחזור אבל וחפוי ראש לצילומים.


.

#5 מייקל נכשל בתיאוריה

בפעם החמישית, הגיע הסודוקו הקטלני מותש מצילומים ושבע-אכזבות חולוניות, אמנם עם כל האישורים והחתימות האפשריות, אבל כשהוא גמור מעייפות ומבלי שהתכונן לבחינה. מיותר לציין כי הוא נכשל בפעם הזו.




.

#6 פעם שישית גלידה

למחרת, בפעם השישית והאחרונה, הגיע השתי וערב האנושי לחולון, שוב בשש בבוקר. הפעם הוא למד, עבר את המבחן והוא שוב על הכבישים. מברוק.

עדי כהן, מנהלו האישי של לואיס, אישר את הפרטים והוסיף: "מייקל הגיע לבחינה לאחר ימים רבים מעוטי שינה בגין הצילומים של ראש גדול ועל כן לא מצא פנאי ללמוד לקראת הבחינה. הוא הגיע למחרת שוב לאחר שלמד ועבר את הבחינה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully