וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון-אייטמים: אסי כהן לארג'

פיני אסקל

11.8.2007 / 10:57

איציק זוהר קצת נינט | יהודה לוי ממגנט | אסי כהן עושה כבוד | חן אהרוני מתחיל לעבוד | אליסה שפרגה אוכלת לבד | ועוד כמה שטויות של הרב של"ד | בית קברות בגרסת ענק, כמו שאתם אוהבים

.













.

רביעי, 23:00, קנטינה. המלבישה ליאת אשורי והמולבשת אליסה שפרגה נכנסות ומתיישבות בשולחן גדול, שנראה כאילו הוזמן לאנשים רבים, נניח שמונה. אחרי חצי שעה הן עדיין ממתינות לבד. גם אחרי שעה המצב דומה. חצי שעה אחרי חצות זה קורה: אליסה שפרגה יוצאת ע-כ-ש-י-ו.




.

הנה משהו שנינט יכולה להגיד, אבל איציק זוהר לא: "אני לא פלקט".











.

לא רק עמיר פרץ בלאס וגאס, גם ג'ודי וסטיב, למשפחת ההון והשלטון. הרב של"ד מהמר על סוסים מנצחים.










.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ניקול דיקסטרה נחתה בישראל לקראת החתונה. האקס גיא אריאלי מתהפך על הצד.










.

סבתא זפטה (חנה לסלאו) וסבא טוביה (צפיר), על תקן המבוגרים שבחבורה, ישחקו בחנוכה באלאדין. הרב של"ד בתגובה: שאני אשפשף?







.

אסי כהן, לא רק שהוא הורס, הוא גם לארג'. ברביעי בערב הוא קפץ עם ליאן שלו לסרט 'נודל'. אכלו משהו והשאירו 30 שקלים טיפ על חשבון של 75 ש"ח. 40% טיפ, 100% היינו עושים לו טובה. נו, מתמטיקה זה מדע מדויק.







.

השבוע ישב חן אהרוני, הניצול היחיד של כוכב נולד, עם דור דניאל, החתום על יצירות של נינט, סקעת ושירי מימון, ועם מורן אהרוני, שגם נושאת את אותו שם משפחה וכמוהו גם הודחה שביעית (אבל המשיכה לטבוע), רק בכוכב נולד הקודם. על פי מקור מחודד אוזניים, השלושה דיברו על פרויקטים עתידיים. נניח, איך להיות סקעת הבא.

.

הוד גונזלסיותו, רודריגו הנסיך, קפץ למדידות באופנת סגל. מדד, ראה חליפה מהממת ב-8000 שקל. התלהב. ביקש. קיבל. טרילוגיה שכזו.









.

שישי, 12:30, כיכר רבין. יודה לוי עומד מחוץ למספרה של רפי חובב. וזה סוף הסיפור.









.

חמישי, 22:30. בזמן שהרב של"ד מזמין פנה כבד במסעדה בה הוא יושב עם חבר מרעיו, איציק כהן, בת פסיה מאמם, עולה על קו 5. אגב, הפנה היה סבבה.








.

שישי, 16:00, סינמטק ת"א. ידידיה מאיר, סיון רהב-מאיר וקובי אריאלי, שהם הכי בכירי העדה, מכבדים בנוכחותם את פרמיירת 'חופשת קיץ', זמן קצר לפני כניסת השבת.



*** נון-אייטם זה נכתב ביום חול.

שני, 14:30. דנה דבורין יושבת בקפה אזטו, כשהיא לובשת לבן, מול גבר בטי שירט שחורה. במקום לשחק שחמט, היא שותה מיץ ומדברת בהתלהבות על משהו. אולי על הקריירה של עודד מנשה. זה הזמן לעשות הצרחה.








.

שישי, 14:00, חוף הצוק. יאיר ניצני נוכח עם כובע מצחיה לראשו, כפכפים לרגליו וחיוך מרוח קומפלט. אם הוא ייכנס לעמוקים, יש מצב שהוא ייקח את גל-גל, זה גלגל ההצלות.








.

קבלו מגה-נון חם: רביעי, 14:30. ניב רז AKA כמה דקות של תהילה בתור הדוד של נינט, יושב באדורה בארוחה משפחתית ומחזיק תינוק. ואביגיל אריאלי, המורה של נינט, ישבה בתולעת, מחפשת חכה.







.

קבלו מגה-נון לוהט: מתישהו השבוע, גיא מרוז ואורלי וילנאי-פדרבוש הולכים ברחוב החם והלח. חבל, כי בבית אפשר ליהנות מנפלאות המיזוג.








.

קבלו מגה-נון רותח: ראשון, 12:00. עמוס לביא, גבר הורס, קורא חומרים על ספסל עם גבר נוסף בשדרות בן ציון. למחרת, התיישב לביא על אותו ספסל, קורא עיתון. סה לה וי.









.

פינתו הקבועה הלפעמים-קבועה ולפעמים-לא של שליין

רביעי, 23:35. ליאור שליין נושם, אפילו לרווחה, אז לא באמת ציפיתם שנכניס אותו לבית הקברות, נכון?










.

החלקה של זאנה, היח"צנית שלא זנה

כל שבוע אתם מחכים לה, לאשת יחסי הציבור שאנחנו כל כך אוהבים, כי היא הכי יפה, מוצלחת ותמיד הבל פיה משחרר גזים חמודים של מנטול. השבוע היא חזרה עם הבת מסן טרופה. ללא ספק, מגה-זאנה.







.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** גלגל המזל: ציפי ערוסי
*** גלגל החדשות: אדם סרור
*** גלגל הצלה: דן תומר
*** איך שגלגל מסתובב לו: דני גבעתיים
*** גלגל ענק: אמנון-אייטמים
*** גלגול נשמה: אריאל כץ

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: שיחה בין נהג מונית השירות לנוסע חרדי, בדרך לירושלים, ערב המשחק בין בית"ר ירושלים לקופנהאגן הדנית. - נגד מי בית"ר משחקת? - "אני חושב שנגד קופאנגן". סיפור שהיה באמת, אגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully