וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקלואיס וביטר אקומים

31.7.2007 / 16:35

למה התעכבה יציאת הסינגל של נער הקוביות לרדיו? איך זה קשור לזמר העמבה? והכי חשוב: מה עושים באקו"ם כשיש שני שירים שונים עם אותן המילים? ושאלה אחרונה: האם גם הפעם דפקו את המזרחי?

בתחילת השבוע היה אמור לצאת הסינגל של מייקל לואיס, "אין דבר כזה אני לא יכול", אלא שעיכוב בלתי צפוי הביא ליציאת הסינגל לרדיו רק מחר, מכיוון שלמרבה ההפתעה, באקו"ם כבר רשום שיר כזה תחת יוצר אחר, אבי ביטר.

תחקיר וואלה! חושף כי לואיס התארח בעבר הלא רחוק באחת מתוכניות הטלוויזיה בערוץ 2, והופתע על ידי ביטר שהלחין את אותן המילים שכתב לואיס.

חלפו מספר חודשים ולואיס החליט להתאים לשיר לחן אחר. כשרצה לרשום את השיר באקו"ם, על מנת לעגן את זכויות היוצרים, הסבירו לו שהשיר קיים תחת הביט של ביטר ודרשו מלואיס להוכיח כי השיר שלו.

אגב, למי שממש רוצה להתעמק בפרטים, לשיר שחתום תחת ביטר, קוראים בשם ביטרי למהדרין, "אני לא יכול", בלי ה"אין דבר כזה" - מה שמשנה לחלוטין את הקונספט.

- ביטר, סוויט סימפוני?
- "הלחן שלי מושלם. אני מאחל למייקל הצלחה, אבל חושב שהוא לא יצליח עם לחן אחר".

עדי כהן, מנהלו האישי של לואיס, מסר בתגובה: "אנו מודים לאבי ביטר על הלחן היפה שעשה למילותיו של מייקל לואיס במסגרת התוכנית. יחד עם זאת, הסינגל החדש של לואיס היא יצירה חדשה אותה כתב לואיס והלחין בשיתוף עם חזי שקד וחגי מזרחי והיא בסגנון r&b והיפ הופ".

יוריק בן-דוד, מנכ"ל אקו"ם, מסר בתגובה: "אכן נמצאות אצלנו שתי יצירות עם אותן המילים אכן עם לחנים שונים אחד של אבי ביטר ואחד של מייקל לואיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully