וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ נחתך

31.7.2007 / 0:30

בלעדי: קבלו צילומים אותנטיים היישר ממצלמות האבטחה, בהן נקלט אלמוני כשהוא חותך את צמיגי המכונית של הזמיר. שימו לב לשיחזור

מערכת וואלה!

עריכת וידאו: בת גולן

לטסה שלי שלוש קריעות

שלשום (א') בצהרים, אמר חבר לקובי פרץ כי "הגלגלים באמת לא נראים משהו". פרץ לא ממש הבין, הרי הוא תיקן כבר את הגלגלים החתוכים, מעשה ידי ונדליסט אלמוני. הביט הזמר בגלגלים והבין שזו הפעם השלישית בארבעת הימים האחרונים שזה קורה לו.

הפעם, בניגוד לפעמיים הקודמות, מצלמות האבטחה, כפי שניתן לראות, קלטו את החוליגן בשעת מעשה.

שרית בירן, היח"צנית של פרץ, אמרה לוואלה! סלבס: "צר לנו שיש אנשים שמשתמשים באלימות וולגרית שכזו, העניין בטיפול המשטרה ובלשים שנשכרו באופן פרטי יש לנו כמה כיוונים אני מקווים שהעניין ייפתר בקרוב והעבריין יבוא על עונשו".

תקציר הפרקים הקודמים

חמישי, 21:00. פרץ יורד מביתו לחניה וקולט שמישהו ניקב את צמיגי מכוניתו. הוא עולה על מונית לטבריה כדי להספיק להופעה. כשהוא חוזר בחצות, פרץ ניגש למשטרה ומגיש תלונה. למחרת בבוקר, הוא מתקן את הצמיגים. הנזק: כ-5000 שקלים.

3 לפנות בוקר שבת. פרץ מתעורר מצלצול באינטרקום. שומר הבניין מדווח לו כי מישהו חתך את הצמיגים. הזמר מתחיל להתרגל לרעיון, משכים קום, מחליף את הצמיגים וניגש בפעם השנייה להתלונן במשטרה. הפעם הוא מבטל את השתתפותו בתוכנית של 'מה קשור'.

הפעם השלישית, כאמור, הייתה בראשון בצהרים.

מדוברות משטרת ת"א נמסר בתגובה: "אכן התקבלה תלונה מקובי פרץ במשטרת בת ים והעניין נמצא בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully