וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון-אייטמים: דודי בלסר חוגג שלושים בלופט של קסטיאל

פיני אסקל

28.7.2007 / 14:30

יודה מתעניין, רודריגו לא ממיין, איתי תורג'מן מתבליין והרב של"ד לא מזיין. קבלו את הגופות החביבות עליכם, כולל נינט, קאמבק של שליין, עליזה היח"צנית תעשיית עולם המתים וכמה מילים על ג'וקים

הרב של"ד יודע היטב שבקיץ, בימים בהם מלקטים נון-אייטמים בקינג ג'ורג' המלך, הרחובות נראים כאילו K-500 עבר עליהם וריסס את כל הסלבס. מי שנשארים בין עולם החיים המתים - כלומר אלה שלא טסו לחו"ל או נשארו בביתם הממוזג - מעדיפים ככל הנראה לצאת לפרימיירות.

אבל הרב של"ד ורשת הקברנים שלו, ממש לא פראיירים. קבלו מלא נונים, הדפיסו וקראו אותם בים על אבטיח או בין המטקות לשש-בש. שבת שלום.

הפצצה המהלכת לירז מסילתי, לא תעמוד יותר על המסילה של הרכבת לבנימינה, לאחר שבעלה קיבל הצעה קוסמת, כוס אמק!. וכי למה מנבל הרב של"ד את פיו ועוד ביום שבת קודש? משום שמסילתי עושה ירידה להולנד, שם תנסה להתאקלם בתחום הדוגמנות בנוסף לגידול ילדים.


.

קבלו נון-פפראצי של שירלי גליק, חצי הצמד המיצתולוגי איה ושירלי, שהיו לפני כמה שנים אימת הסלבס בישראל - כלומר משהו שמנסה להריח כמו וואלה! סלבס, אבל הרבה יותר כוסי. בוצ'צ'ו לכד אותה בפפראצי "שמתי לי פודרה". והרב של"ד מקנח בקטע שירה היתולי: טי טי טי, טי טי טי, טי לי טי, אה אה.


.

ונעבור לנון-פרסומות: הדוגמנית מאיה ישעיהו, סוג של סטאז'רית של ג.יפית, מסובבת את גלגלי העגלה של התינוק, שמרכיב את משקפי השמש הגדולות של אמו. גם הרב של"ד אוהב לחבוש משקפי שמש, זה מגן מפני השמש. זה גם חרוז, גם תפוז וגם מגדיל את הארנק בכיס האחורי של העכוז. ג', את מוכנה לזוז?



.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יותר נון מזה, באמת שאין: רודריגו גונזלס הנחה את אירוע ווליום בית שמש של סלקום ביום שלפני אמש. אם הוא היה ג'ינג'י, היה נופל לו נמש.








.

יהודה לוי ואייל טייב נכנסו השבוע לסוכנות פולקסווגן בבני ברק ועשו טסט לרכב של האח-של. נרשמה התעניינות של הארוס-של בטוארג חביבה. אבל היי, הג'יפ! אל דאגה, יודה לא נפרד כל כך מהר והוא ככל הנראה ימסור את השחור לחברו הטוב. תשאלו את בוימולד.




.

חמישי בערב. דודי בלסר חוגג שלושים בלופט של קסטיאל. פעם, בתקופת הקולבות האינטנסיבית שלו, זה היה אייטם. אבל התמונה עדיין שווה. טוב, בוצ'צ'ו צילם.








.

הלילה שבין ראשון לשני. איתי תורג'מן, אחד שבקרוב יעלה לוועדה שאולי תשחרר אותו מטייטל ה"נון-אייטם לא משנה מה יקרה לו" ויהפוך לאייטמון לגיטימי, יוצא עם החברה מפאב ומתחיל לרקוד בתנועות מוזרות. אחר כך הם חוצים את הכביש בצורה מסוכנת, כאילו אין מעבר חצייה כמה מטרים משם.




.

ממעללי עליזה אולמרט בעיר הגדולה, לא בדרפור. בצהרי תשעה באב היא זכתה לליטוף, ליטרלי, מטומי לפיד (אח"כ קיבלתם פפראצי-מפסקת של סושי, זכר לחורבן). למחרץ, יצאה עליזה מגן החשמל עם חברים. הילרי קלינטון, מאחורייך.






.

שלישי האחרון, קפה דובנוב, דני יתום. צלמי פפראצי, רוצו לשם רטקואקטיבית.











.

שישי, הקרנת ה'מטופלים', בקרוב בפליקס. אישה אחת מציצה בבחור קירח ושואלת את הסובבים: "זה לא מאיר שלו?". אחד הסובבים מתקן בנימוס: "לא, זה דדי צוקר".








.

אהרל'ה ברנע יוצא יד ביד עם ברונטית צעירה ממסעדת בתיה בדיזנגוף. דפנטלי אהרל'ה חזר.










.

החלקה של עליזה זאנה, היח"צנית שלא זנה

חתול שחור עבר השבוע בין וואלה! סלבס ליח"צנית החביבה עלינו עליזה זאנה, על רקע תרומתה או לא לדסק חו"ל. לא נשכח, אבל נסלח, בטח נסלח.







.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:

*** בארט סימפסון: אדם סרור
*** ליסה סימפסון: ציפי ערוסי
*** או ג'יי סימפסון: דן תומר
*** ג'סיקה סימפסון: דני גבעתיים
*** מארג' סימפסון: אריאל כץ
*** שמשון: אמנון-אייטמים

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה:
אחת הקברניות באה אל הרב של"ד עם נון: "ראיתי ברביעי בערב את... נו, איך קוראים לה... ההיא ש... נו, ברח לי השם".
- הנה, בבקשה, תלגמי מעט מים. איך היא נראית?
- "יש לה פונינט, היא נראית קצת, לא נעים לומר, אבל טיפל'ה פרחה".
- מה היא עשתה?
- "עמדה עם חברה בז'בוטינסקי וחיכתה שיאספו אותה".
- לאיזה כיוון?
- "הנמל".
- בטח אוולין פטרובסקה.
- "נכון!".

פינה חדשה, אבל זמנית: להכיר את התעשייה ולהישאר שפוי

# איך קברן טוב מחמיא לעצמו אחרי שנתן יופי של עבודה?

(התשובה הנכונה שוכבת למטה, SIX FEET UNDER)







אפילו המנוח מת על זה.

פינתו הקבועה, הלפעמים קבועה ולפעמים לא, של שליין

לא, אתם לא מבינים. ליאור שליין עמד השבוע בפנקס, ממש סנטימטרים מבית וואלה! סלבס. שליין, קלטנו את המסר, והנה, הפינה שלך חזרה.






.

נון אחרון ודי

יודה ונינט קפצו לסופ"ש במלון אורכידאה אילת. לא ירח דבש, סתם הפוגה מהלחות של תל אביב.







.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully