וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל דניר מועזבת?

26.7.2007 / 17:45

על פי מקור בהפקת 'המקום', סדרה שתעלה בערוץ 10, הדוגמנית "לא הייתה מספיק טובה והועפה אחרי קריאה ראשונה". JCS וסוכנה של דניר: "היא עזבה בשל אילוצי לו"ז". לשיפוטכם

ליאל דניר, הדוגמנית שהתפרסמה בעיקר בעקבות מערכת היחסים המורכבת שלה עם אליל-הנוער וסמל-המין רן דנקר, התקבלה אחרי אודישנים לתפקיד קטן, הדורש שני ימי צילום, בסדרה 'המקום', שאמורה לעלות בקרוב בערוץ 10, זאת בשל כישוריה הטבעיים ולמרות שמעולם לא למדה משחק.

מקור בהפקה סיפר לוואלה!, כי גורמים בהפקה לא ממש התרשמו מדניר אחרי הקריאה הראשונה, ואחרי התייעצות פנימית קטנה החליטו לוותר עליה והודיעו לה על כך בצורה יפה ומכובדת.

בתגובת "יולי" תמצאו 3 פעמים את שם חברת ההפקה "JCS"

מסוכנות יולי, המייצגת את דניר, נמסר בתגובה: "ליאל החליטה לוותר על השתתפותה בסדרה 'המקום' של JCS וערוץ 10 משיקולי לו"ז וסדרי עדיפויות. ביקשנו את אישור JCS לעניין והם קיבלו זאת בהבנה. אנו מקווים לשתף פעולה עם JCS בעתיד".

מ-JCS נמסר בתגובה: "ליאל דניר עברה את האודישנים לסדרה 'המקום' בהצלחה מרובה ולשביעות רצונם של יוצרי הסדרה, אך הודיעה שלא תיקח חלק בהפקה משיקולי לו"ז אישיים שלה. בשלב זה איננו מעוניינים לפרט מי תמלא את תפקידה. יצויין כי JCS תשמח לשלב את ליאל בהפקותיה השונות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully