וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס מטורפד?

האם הסודוקו האנושי ייעדר מהפסטיגל בשל לו"ז צפוף, או שמדובר בהגבלות של yes על הטאלנט שלה מאחר שהאירוע בחסות HOT. מלחמת גרסאות

על פי פרסומים בתקשורת, אמור היה מייקל לואיס, הקוביה ההונגרית של ישראל, להשתתף בפסטיגל. אולם מקורבים ללואיס טוענים כי הוא נאלץ לוותר, לאחר ש-yes טרפדה את ההצעה. הסיבה, על פי אותם מקורבים, קשורה לכך ש-HOT נותנת חסות לפסטיגל.

"מייקל רצה לעשות את הפסטיגל, אבל yes הודיעו לו שהוא חתום אצלם על חוזה טאלנט (750 אלף דולר לשלוש שנים - א"ס) ולכן לא יוכל לעשות פרויקט של HOT", סיפר מקורב ללואיס.

מיקי פלד, מפיק הפסטיגל, אישש את טענות מקורבי לואיס כשאמר לוואלה!: "אני משער שהסיבה שמייקל לא ישתתף בפסטיגל, היא בגלל המגבלה שהוא טאלנט של yes".

מ-yes סירבו להגיב ואמרו: "אנחנו לא מנהלים את המשא ומתן של מייקל לואיס. תפנו לסוכנים שלו".

מסוכנות יולי, בה מיוצג לואיס, נמסר בתגובה: "הסיבה לכך שמייקל לא ישתתף בפסטיגל היא דרישת ההפקה למחוייבות כלפיהם מחודש אוגוסט עד הפסטיגל, אבל למייקל יש פרוייקטים אחרים והלו"ז לא חפף. אם הלו"ז היה מאפשר, היינו מתנים זאת בכך שלא יעשה פרסום ל-HOT".

אחרי ששמע את תגובת סוכנות 'יולי', אמר מקורב אחר ללואיס: "מייקל אמור לטוס לחו"ל בספטמבר, אבל הלו"ז שלו גמיש והיה ניתן לשינוי, אם היה מתאפשר לו לעשות את הפסטיגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully