וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני חסרת אחריות

שירות וואלה! סלבס

23.7.2007 / 8:49

שערורייה חדשה בכיכובה של מי שכנראה לא תזכה בפרס אם השנה: הפעם היא נהגה ברכבה כשבנה יושב על רגליה ונתמך בחיקה. מצלצל מוכר? (כבונוס מצורף גם הסרטון)

מה יהיה עם בריטני ספירס? גם אחרי נסיונות הגמילה מעצמה, נדמה שהזמרת המופרעת לא ממש לומדת והניסיונות של וואלה! סלבס להרביץ בה חינוך - לא ממש מועילים. שנה וחצי אחרי תקרית דומה, שוב נצפתה בריטני כששון פרסטון יושב בחיקה בזמן שהיא נוהגת במרצדס שלה.

הכל התגלה במהלך עצירה אקראית שעשתה בדרך הביתה. צלמי פפראצי שרדפו אחריה, זיהו דרך המראה את בנה הבלונדיני יושב במושב הקדמי על ברכיה. אמנם מוקדם יותר, בריטני התיישבה בכסא הנהג, לידה התיישב ידיד ובמושב האחורי ישבו שני הילדים, אבל אחרי אותה עצירה, סדר הישיבה השתנה.

המחשבה על תמונות של שון פרסטון בכסא של הנהג, גרמו לפמליה שלה לפעול. שומר הראש לקח את שון פרסטון הבועט בידיו והגיש את הזאטוט לבריטני במושב האחורי.

כשבריטני גילתה לפתע שיש צלמים סביבה, היא ניגשה לאחד מהם וצרחה: "זה לא חוקי לעשות את זה! תפסיקו לצלם ולעקוב אחרי אנשים". על צלם אחר, במקרה עב-כרס, היא צעקה: "היי, בייבי! מתי אתה מתחיל דיאטה? למה אתה לא עושה ריצות?" וקיללה אותו בטירוף ("ביץ'" וכאלה).

"זה היה מוזר", אמר עד ראייה, "רגע אחד היא הייתה נחמדה לצלמים, אבל כשעצרה קרוב לבית - היא זעמה".

כשוואלה! סלבס הייתה ילדה היא נתנה בראש לברביות סוררות.

לא לילדים: הסרטון המלא, כולל הקללות של בריטני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully