וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקנר ממיס לבבות

פיני אסקל

21.7.2007 / 1:54

רן דנקר ממיס, נינט טייב תעמיס, דודי מליץ מכניס, עליזה זאנה יכולה למדוד שביס. השבוע חדר המתים כולל גם דיל של רסט אין פיס

הרב של"ד היה עצבני וגירד בעורפו. משהו הטריד את מנוחתו. הוא התחיל כמה פעמים לדבר ומיד שתק.

לבסוף דפק מונולוג של הלייף: "אתם יודעים? לא בא לי טוב הקטע הזה של כוכב נולד. בבת אחת, מספר ילדים שעדיין לא יודעים מה זה לוף, הופכים להיות אייטמים. ולא סתם הופכים להיות אייטמים, אלא מקבלים 200 טוקבקים. זה די פאתט, הייתי אומר, אבל אני לא אגיד".

אך סיים הרב של"ד וכבר נכנס נציג בית העלמין חולון עם נון-קדמון.

מתישהו השבוע, איפשהו בחולון. נדב קדמון, הרוקר הציפלון, נוסע במכונית עם חלונות סגורים. למרות החציצה בין פנים הרכב לרחוב, כולם מסביב מצליחים לשמוע את המוזיקה פלוס קדמון בקולי קולות. בשכונה של הרב של"ד קראו לתופעה הזאת "ערסים". ערס נולד מתחיל עכשיו?



.

אחרי: לא רק הגלידה נמסה בדולצ'ה מלודי, אלא גם המוכרות נמסות, מבולבלות ומתקשות למלא את בקשת האנשים שמתים לאיזה שוקו-וניל עם דובדבן. לפני כמה דקות: רן דנקר יוצא משם כשהוא מלקק להנאתו. כולם היו מלקקים ת'תות, אבל כולם.




.

שישי שעבר, שעת ערב. מיכל דליות ('סופר נני') מחתנת את בתה הקטנה במושב בית יצחק. על פי מקור, "הייתה חתונה יפה ומושקעת. היה אוכל טוב ומשובח, מוסיקה טובה וכלה יפהפיה". הילדים נשארו בבית.





.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מתישהו השבוע, 8:15 בבוקר, שד' קוגל בחולוניה. טל שגב מעביר את הבת שלו לצד השני של הכביש. לירכיו מכנס קצר, בצבע כסף, ממש כמו מראה (!), שחושף זוג רגליים שעירות במיוחד. הרבה יותר קל ככה לרדת על הברכיים.




.

רביעי בבוקר. אלון לוי, כוכב 'הנפילים' (ב-yes וגם בוואלה!), אוכל סנדוויץ' בבן יהודה. לא מדע בדיוני, נון אמיתי.









.

עמנואל הלפרין, דוגמן עבר ואליל מין עם שארם פריזאי בניחוח עמוק, התפנן בצהרי שבת על הסרט 'המארח' בסינמטק. למקרה שתהיתם, הסרט אינו עוסק בסוגיה "האם יש מקום בבראסרי", אלא מדובר ברט אימה. זוג של 'רואים עולם' כזה.





.

הקרנת הסרט 'נודל'. יושב לו פלוני תמים ושומר כסא משמאלו. עובר אותו ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי עם שתי צעירות, ושואל: "זה פנוי?". עונה לו הפלוני: "לא, אחד שמור". הוא מצביע על הכסא השני משמאל: "זה פנוי?" הפלוני: "כן". מצביע על הכסא השלישי משמאל: "זה פנוי?". הפלוני: "כן". מצביע על הכסא הרביעי משמאל: "זה פנוי?". עונה הפלוני בסבלנות: "כן". החקירה, שנעשתה תוך כדי חיוך שובב וזיק בעיניים תחת אור עמום, מסתיימת. פרי בשל לשבת ונרגע במהלך כל הסרט.

מיקי דורסמן, אקס שרי אריסון וטחון בפני עצמו, נוחת עם חברים באנטליה. המזוודה שלו יורדת ראשונה מהמסוע. שנאמר: "שרי? הראשון".







.

האזרח רוברטו קולאוטי, חלוץ מכבי חיפה במציאות וחלוץ נירנברג בחלומו הרטוב, קפץ עם אשתו עלווית שטראוס לדלית אל-כרמל כדי לרכוש חדר של 'סגל'. בקניות: שידה בצבע שמנת, מיטה בשמנת, מזרן וידיות-פרח לשידה "כדי שלילדה יהיה שמח", על פי בכיר בחנות. הנזק: 2800 ש"ח, כשווי שרוכי קולאוטי.

בין לבין, אמר קולאוטי שהוא מעדיף שהילדה תהיה דומה לאשתו. אחרי חישוב מהיר, בעוד 17 שנה, הרב של"ד יוכל להשתעשע עם וואחד כוסית.

קבלו נון-נון: נירית ירון, לשעבר אשתו של שלמה גרוניך, וגם במאית, פרסמה מודעה במכון הכושר גראז' בתל אביב על שעון כסף יהלומים של מותג ידוע, שאבד לה - היא תשמח שהמוצא ימסור את האבדה לקבלה. אחרת יהיו לה נדודי דודי דודי שינה.





.

רביעי 16:22. דודי מליץ נכנס לאבן גבירול ז'בוטינסקי ורוכש סיגריה בודדת. דודי, שמנו לך אצל השומר למטה עוד אחת, עלינו, לסיגריה שאחרי.







.

שני בערב. אוהד פישוף, ללא מגבעת, ואוהד נהרין, ללא נעלי ריקוד, הולכים ביחד ל'רטטוי' וזה לא עושה להם כלום.








.

יומיים אחר-כך פוקד אוהד נהרין, בלי פישוף, את המרכול האורגני בשינקין. וזה לא עושה לו כלום.










.

רביעי, 18:40. איתי תורג'מן עוצר עם הטוסטוס על המדרכה צמוד לכספומט של דיסקונט ומחכה לחבר שיוציא כסף. טוב, מישהו צריך לסבסד את יוקר המחייה.







.

שבת 21:06. אורלי זילברשץ, נטולת הבנאי, עוצרת עם האופניים ונכנסת לפיצוציה בשינקין. בסלסלת האופניים: גופיה מלוכלכת ואיזה צעיף צמר. החורף יהיה חם.







.

חמישי בערב, יהונתן גפן בא לפרגן להופעה של האחיין גון בן-ארי. חפשו בשושלת גפן-דיין.










.

שישי בצהרים. לירן שטראובר, בעלה של ענבל גבריאלי, תופס כהרגלו קצת אוויר ועושה קניות בחצי חינם בחולון. אתם יודעים, חינם שלם יש רק בקזינו.







.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים (וגם בדיחה על חשבון אוהדי מכבי ת"א):

*** סנטה קולומה: אדם סרור
*** סנטה מריה: ציפי ערוסי
*** סנטה קלאוס: דן תומר
*** סנטה ברברה: דני גבעתיים
*** חמישים סנטה: אמנון-אייטמים
*** סנטה בנו והלכה: אריאל כץ

* ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: קמיצ'לי משוטט בחנות של נטוציעד שהוא מתביית על מערכת ישיבה פינתית. אחרי שעה וחצי (כך מדווחים מקורות בחנות, אבל אנחנו בטוחים שמדובר בפרק זמן קצר יותר) של סטנד-אפ לצוות החנות, אשתו מסכימה לסגור את העסקה. רגע, אז איפה הבדיחה? אה, אם הייתם עובדים בנטוצי, הייתם יודעים.

החלקה של עליזה זאנה, היחצנית שלא זנה

השבוע זוממת עליזה זאנה, היחצנית החביבה עלינו, על אירוע השקה לבושם כלשהו. בקרוב השיחה הקבועה: "בוצ'צ'ו יבוא?"











.

פינה חדשה, אבל זמנית: להכיר את התעשייה ולהישאר שפוי

# השלם את המשפט הידוע: הסנדלר הולך יחף ו...

(התשובה הנכונה שוכבת למטה, SIX FEET UNDER)






הקברן מת.

נון אחרון ודי

נינט ("אני לא ברבי") טייב קפצה לסטודיו 'שוגרדדי' ונו-רא התלהבה מעבודותיה של שושי ("אני כן") ברבי. בצר לה, ביקשה ברבי מברבי שתעצב עבורה (במיוחד!) חולצה עם הדפס של ג'ף באקלי, האליל שלה, כדי שיהיה לה מה ללבוש בהופעות הנון-פלקטיות בעליל שלה.

המעצבת שושי ברבי החניפה לנינט: "נינט היא בן אדם מקסים ומאוד החמיא לי לעצב עבורה את החולצות שביקשה".

נינט, כמובן, החמיאה לברבי בחזרה. אבל דברו איתה בבקשה רק על מוזיקה, ולא על טובות הנאה של סלבס, טוב?


.

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully